  • Data: 2013-05-07 23:52:28
    Temat: Re: Vordon -- smartfon
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kmbruv$orv$...@s...aioe.org

    > Dla mnie to też dyskwalifikacja, ale pytanie o Vordon pozostaje
    > ważne, bo przeca inne Vordony mogą mieć odbiornik GPS.

    > Carrefour od 08 maja oferuje GoVlever M723G za 479 plnów.

    > http://www.ceneo.pl/22579110#tab=spec
    > http://sklep.goclever.pl/tablet-goclever-m723g.html

    Nie ma NFC (dla mnie to ciekawostka -- dobra do okradania),
    IPS (ma TFT -- IMO IPS jest lepsza niż TFT) i HDMI (dla mnie
    to mała wada) a poza tym 7 cali to dużo jak na telefon i chyba
    bym rozstał się ze smartfonem. :)

    Niektóre tablety tej wielkości I większe) mają tunery DVB-T.
    Ten nie ma, ale ja raczej nie jestem rozkochany w TV.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'