  • 31. Data: 2011-05-12 19:10:56
    Temat: Re: Volvo gearbox i problemy
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mumin wrote:

    > No to ktoś nieźle ździera. W moich okolicach cena za te czynności to
    > 800zł. W takich wypadkach cieszę się, że nie mieszkam w Wa-wie czy
    > innym Wrocławiu. :)

    W ASO krzyknęli 6-7k za robociznę...
    Tę wycenę znalazłem w sieci, w jakimś warsztacie specjalizującym sie w
    automatach (nadarzyn?)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 32. Data: 2011-05-13 19:53:24
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 08:39, Robson pisze:

    > Robi się, ale nie u nas, rynek za mały.

    To skoro już się robi, czemu nie są dostępne w Europie? Rynek mniejszy
    niż USA, ale coś zawsze mogliby sprzedać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 33. Data: 2011-05-14 06:42:16
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-05-13 19:53, Mumin pisze:

    > To skoro już się robi, czemu nie są dostępne w Europie? Rynek
    > mniejszy niż USA, ale coś zawsze mogliby sprzedać.

    Sa dostepne, po prostu nie umiesz szukac informacji.
    http://www.automaticchoice.com/

  • 34. Data: 2011-05-14 09:02:02
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-12 15:17, Robson pisze:

    > Bebechy mogly by pasowac, w calosci raczej nie. Pomimo jednakowych
    > oznaczen skrzynie roznia sie mocowaniami a i czesto konektorami. I nie
    > mowie tylko o tym modelu, ale o wszystkich.

    o jf506e z Mondeo, wszyscy piszą że wymiana filtra oleju jest owszem
    możliwa, ale tylko podczas remontu skrzyni. Więc do kupna ten filterek
    będzie widniał jak najbardziej :D

    Pozdrawiam !

  • 35. Data: 2011-05-14 13:30:48
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 06:42, Robson pisze:
    ejszy niż USA, ale coś zawsze mogliby sprzedać.

    > Sa dostepne, po prostu nie umiesz szukac informacji.
    > http://www.automaticchoice.com/

    Nie szukałem, po prostu przyjąłem to co zostało napisane wyżej, że nie
    ma zamienników. No to teraz tym bardziej nie rozumiem - skoro dostępne
    są zamienniki to czemu te naprawy aż tyle kosztują?

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 36. Data: 2011-05-14 14:29:50
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Nie szukałem, po prostu przyjąłem to co zostało napisane wyżej, że nie
    > ma zamienników. No to teraz tym bardziej nie rozumiem - skoro dostępne
    > są zamienniki to czemu te naprawy aż tyle kosztują?

    Przelicz swoja pensje na euro. ale chyba jeszcze nie zarabiasz, wiecz
    przelicz 4000. Tyle kosztuje sredni, tani remont skrzyni A604.
    Miesieczna pensja. A teraz zobacz jaka jest srednia placa w Holandii i
    jaki jej procent stanowi 1000euro i masz odpowiedz.

  • 37. Data: 2011-05-15 14:21:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 May 2011 08:19:47 +0200, Robson wrote:

    >Tylko czy szrot da gwarancje, ze nie kupisz... szrotu? ;)

    No nie, ale czy mechanik daje gwarancje ze dobrze zrobi ? :-(

    No i wzyscy to rozwarzaja a wynik rozwazan jest taki jak widac - idz
    pan na szrot.

    J.

  • 38. Data: 2011-05-15 23:27:26
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > No nie, ale czy mechanik daje gwarancje ze dobrze zrobi ? :-(

    No w?as'nie z.e gwarantuje max 6k5pln* i daje na ponad 315e5s gwarancje;!

    Mi?ego.
    __
    Pzd, Irek.N.
    * F-ra brutto, moz.na dogadac' termin i zrobia; praktycznie na poczekaniu,
    jestem w szoku.

  • 39. Data: 2011-05-16 06:22:13
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-05-15 14:21, J.F. pisze:

    > No nie, ale czy mechanik daje gwarancje ze dobrze zrobi ? :-(

    Daje, pisemna, rok bez limitu kilometrow.

  • 40. Data: 2011-05-30 20:20:32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Tak informacyjnie jedynie, błąd się pojawił znowu - tym razem przy dosyć
    spokojnej jeździe. To rozwiązuje mój dylemat, mechanicy szykujcie klucze :)

    Irek.N.