  • Data: 2010-02-22 10:42:09
    Temat: Re: VoD pod linuksem [OT]
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Bo z definicji jej zażywanie jest niebezpieczne dla pozostałych członków
    > społeczności.

    Z jakiej definicji? Alkohol natomiast z definicji dla pozostałych
    członków jest niegroźny?

    > No jaka sensacyjka? Chora umysłowo matka, brak warunków do godnego życia...

    No. Godne życie będzie miał w bidulu.

    > Nie. Nie czytuję gazet.

    ... i jestem z tego dumny? ;-)

    hokatastrofa-zabojczy-mit-czarnobyla-t3123.html

    > Ale o co chodzi? O tzw. mit Czernobylski, że czernobyla nie było i że
    > chorujemy z powodu GSM? No nie ważne, ważne że chorujemy.

    Nie. Najkrócej, jak Ci się nie chce kilkuset znaków przeczytać,
    to zacytuję esencję:

    "-(..)cały świat jest przekonany, że od promieniowania zginęły tam tysiące ludzi, a
    ogromne tereny zostały skażone na całe tysiąclecia. Do dziś wokół Czarnobyla istnieje

    zamknięta 30-kilometrowa strefa.

    -To są powtarzane od lat mity nie mające nic wspólnego z rzeczywistością.
    30-kilometrową
    zonę rzeczywiście utworzono, tylko nie wiadomo po co.

    -Pan chyba żartuje...

    -Mówię to z pełną odpowiedzialnością. To nie są moje wymysły. Proszę zajrzeć do
    raportu
    Komitetu Naukowego ONZ ds. Skutków Promieniowania Atomowego (UNSCEAR) z 2000 r. W
    dziedzinie skażeń promieniotwórczych i ich następstw dla zdrowia jest to najbardziej
    miarodajna instytucja na świecie, w której zasiada ponad setka najwybitniejszych
    specjalistów z 21 krajów.

    -Co zatem mówi UNSCEAR?

    -Że jedynie 134 pracowników elektrowni było narażonych na bardzo wysokie dawki
    promieniowania, po których rozwinęła się ostra choroba popromienna. W ciągu kilku
    miesięcy
    od katastrofy 31 osób zmarło i są to jedyne śmiertelne ofiary Czarnobyla.

    -A nowotwory?

    Raport UNSCEAR jasno mówi, że nie ma żadnych naukowych dowodów, by wśród ludności
    Ukrainy,
    Rosji i Białorusi zwiększyła się liczba zachorowań na raka lub wystąpiły inne choroby

    mogące mieć związek z promieniowaniem."

    > Bo to nie ma nic wspólnego z zabezpieczeniem. Zupełnie nic. Wyłącznie z
    > tym, że jakiś Kretyn Inżynier źle zaprojektował dekoder. Pewnie
    > wcześniej pracował dla Nokii.

    No jak to nie? Właściciel pozwala Ci korzystać ze swojej własności
    tylko na swój sposób, kanały poukładane tak, jak on uważa za słuszne.
    Możesz sobie jedynie wybrać ulubione kanały:
    http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-satelitarna/tv
    -sat_tvsat_warto_wiedziec_jak_stworzyc_liste_ulubion
    ych_kanalow.cp

    To nie usterka techniczna, to właśnie DRM, które tak kochasz.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP