  • Data: 2010-02-22 19:02:38
    Temat: Re: VoD pod linuksem [OT]
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Przemysław Adam Śmiejek napisał w poniedziałek, 22
    lutego 2010 12:16:

    > No i sam alkohol w niewielkich dawkach nie jest szkodliwy lub też
    > jego potencjalna szkodliwość jest znikoma, podczas gdy wspominana
    > przez ciebie marihuana jest szkodliwa już w dowolnej dawce.

    To jest, oczywiście, oczywista nieprawda.

    > No lepsze niż w zimie w domu bez ciepłej wody, pod opieką chorej
    > umysłowo matki.

    Wiesz coś więcej, niż jest napisane w artykule? Bo tam nie ma ani
    słowa na temat rzekomej choroby umysłowej matki.

    > No jakoś trzeba głupiemu narodowi zadać coś na uspokojenie.

    Liczba rzekomych ofiar Czernobyla jest szacowana na podstawie danych
    statystycznych. W pewnym uproszczeniu: jeżeli ktoś z wysiedlonych
    umrze, to się liczy, że jest śmiertelną ofiarą Czernobyla.

    > tak, tak... I dlatego jakoś dziwnie moja teściowa ma chorą tarczycę,
    > mój teść ma chorą tarczycę, moja żona ma chorą tarczycę, moja mama
    > ma chorą tarczycę....

    Na Górnym Śląsku to akurat mało dziwne. Biorąc pod uwagę skład gazów
    zwanych dla niepoznaki "powietrzem", bardziej zaskakujące by było,
    gdyby byli zdrowi. Zresztą moi oboje rodzice też mieli chorą
    tarczycę - na 20 lat przed Czernobylem.

    > Ale to zupełnie nie ma związku z ochroną jego praw.

    A co to ma do rzeczy? Przecież DRM służy do pacyfikowania klientów, a
    nie ochrony praw.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze
    wszystkimi kolejnymi literami.