    From: Dominik & Co <D...@i...com>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.rec.telewizja
    Subject: Re: VoD pod linuksem [OT]
    Date: Mon, 22 Feb 2010 11:09:25 +0100
    <hl60m4$c6l$1@news.interia.pl> <hl6vun$qh7$1@inews.gazeta.pl>
    <hl8fm1$bun$3@news.interia.pl> <hl9irm$clo$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@i...localdomain> <hl9l1j$qp6$1@news.interia.pl>
    <hlap6f$4p1$1@inews.gazeta.pl> <hlbrj6$k8o$1@news.interia.pl>
    <hldgmg$1ti$1@inews.gazeta.pl> <hlehe1$vps$1@news.interia.pl>
    <m...@i...localdomain> <hlf39j$m9a$1@news.interia.pl>
    <m...@i...localdomain> <hlf4v4$o8g$1@news.interia.pl>
    <hlgalo$pf7$1@inews.gazeta.pl> <hlgsbi$p10$1@news.interia.pl>
    <hlir2q$keo$1@inews.gazeta.pl> <hlk1fo$i1r$1@news.interia.pl>
    <hlle06$qk$1@inews.gazeta.pl> <hlmhro$5fg$1@news.interia.pl>
    <hlmp97$ar4$1@inews.gazeta.pl> <hlp6pq$d5p$1@news.interia.pl>
    <hlqms0$n4m$1@inews.gazeta.pl> <hlqs5b$l06$1@news.interia.pl>
    <hlt879$ckl$1@inews.gazeta.pl> <hltfag$hp0$1@news.interia.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Możesz, o ile innym nie robisz krzywdy, możesz jeść nawet tabletki do
    > zmywarki i popijać kwasem solnym.

    No właśnie niektórych substancji (np. marihuany) mieć i zażywać
    mi nie wolno. Sam bym sobie hodował, sam spożywał- ale totalitarny
    rząd jak zwykle wie lepiej, co dla mnie dobre.

    Rząd wie też lepiej, co jest dobre dla twoich dzieci.
    Tu dzisiejsza sensacyjka:
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,7586741,Sad_wie_l
    epiej__co_dobre_dla_Sebastiana_.html
    a przecież takich lub podobnych historii jest co dzień na pęczki.
    Ano, chcieliśta socjalizmu, no to go mata.

    > No to widać młodszy duchem :D Może Czarnobyl cię mniej napromieniował,
    > albo coś w ten deseń. Może lepsze geny po przodkach.

    A propos Czarnobyla! (jak już tak OT). Czytałeś w Polityce
    wywiad ze Zbigniewem Jaworowskim ("Zabójczy mit Czarnobyla")?
    Był dostępny w Polityce online, ale go zdjęli.

    Tu jakaś zajumana kopia:
    http://www.paranormalne.eu/forum/pozosta-e-f128-psyc
    hokatastrofa-zabojczy-mit-czarnobyla-t3123.html

    > Ale jakie to naprzód? Jak miałem kablówkę, mogłem sobie ustalić
    > kolejność kanałów i oglądać na dowolnym telewizorze, a jak pojawiły się
    > dekodery, to muszę mieć kolejność narzuconą przez nadawcę (łącznie z
    > tym, że nadawca uznaje, że ważniejsze są France24 po arabsku od kanałów
    > po polsku) i muszę się ograniczać do jednego telewizora.

    No to już jest wykorzystanie. Technicznie możliwe jest, żebyś poukładał
    sobie kanały jak sam chcesz (piraci, póki Polsat był na Nagravision2,
    mogli sobie układać kanały wedle woli). Natomiast właściciel "własności
    intelektualnej" pozwala Ci korzystać ze swojej "własności" wyłącznie na
    swój sposób. Dlaczego Cię to bulwersuje? ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP