  • Data: 2010-02-22 07:10:33
    Temat: Re: VoD pod linuksem
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Na pewno nie ode mnie, bo ja nie urządzam personalnych wycieczek.

    Poważnie? Ale masz jakieś wsparcie?

    > Skup się, jak o czymś nie wiesz, to nie wiesz, żeby to sprawdzać. Byłem
    > przekonany o braku takich produktów, to co miałem sprawdzać? Nigdzie nie

    Skoro twierdzisz, że nie ma i podajesz to jako "dowód" w argumentacji
    "dlaczego nie ma DRM na Linuksa", to "przekonanie" nie wystarczy.
    Ja bym sprawdził, choćby w Google. Nie wierzę, że nie znalazłbyś
    choćby Fluendo (nowość), bo o LinDVD jako i linuksowej wersji PowerDVD
    było faktycznie mało słychać.

    > znalazłem żadnych nowinek o pojawianiu się tego. Przeszło dość cichaczem.

    Oczywiście, media trąbią o nowinkach dla niszowego systemu.
    Ale proszę, oto news:
    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,93469,678
    8908,Fluendo_publikuje_odtwarzacz_DVD_dla_Linuksa.ht
    ml

    > No i tego nie rozumiem. W jakim sensie wygenerowaną?

    W sensie maszynowym. Program generuje listę możliwych kluczy w oparciu o algorytm.

    BTW: twierdzisz zawzięcie, że Open Source stoi na przeszkodzie DRM, bo każdy
    sobie obejdzie. Jak widzisz na przykładach, nic nie stoi na przeszkodzie,
    żeby na Linuksie używać programów o zamkniętym kodzie (rzeczone playery
    DVD, tudzież Opera czy też programy od Google). Dlaczego nie mógłby być to
    "odtwarzacz DRM" o zamkniętym kodzie?

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP