  • Data: 2010-02-22 09:56:05
    Temat: Re: VoD pod linuksem
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Bo co z tego, że odtwarzacz jest zamknięty, skoro można się łatwo
    > podpiąć za nim, skoro system tego nie pilnuje

    Gdzie "za nim"? W sterowniku grafiki? Też możesz mieć zamknięty
    (np. nvidia). W systemie zamkniętym możesz mieć swój sterownik,
    łapiący zakazane treści zamiast wyświetlać na ekran (tłumaczono
    Ci to już chyba). Swego czasu używałem jakiegoś programu
    AllRecord czy jak mu tam było (pod Windows)- wstawiał sterownik
    wirtualnej karty dźwiękowej, dało się nagrać cokolwiek
    pod Windą wydawało dźwięk- radio internetowe, windows media plejery
    itp. Wszelkie DRM szły się kochać.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP