  • Data: 2010-02-22 12:51:44
    Temat: Re: VoD pod linuksem
    Od: SW3 <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-02-2010 o 03:22:13 Jan Stożek <c...@c...pl> napisał(a):

    > EMI/Pomaton - zarówno w sensie ceny, jak i warunków licencyjnych. Jak
    > mi nie odpowiadają, to nie mogę pójść kupić takiej samej płyty z
    > jakiejś innej wytwórni, bo Budka ma wyłączny kontrakt z EMI. Co

    Jak Ci smakuje zupa przyrządzana w akurat tej restauracji, której nie
    lubisz to też nie możesz pójść do innej restauracji i kupić tej samej
    zupy. Na tym polega wybór, że trzeba wybrać: albo kupujesz Budkę albo
    kupujesz co innego.

    > albo muszę się zgodzić na warunki narzucone mi jednostronnie przez
    > producenta. A w takich warunkach nie ma mowy o "godziwym zarobku"
    > czy "godziwej marży", tylko o premii monopolistycznej i pazerności.

    Teraz to Ty piszesz jak socjalista.

    Ogólnie rzecz ujmując chciałbyś produkt bez DRM ale po cenie produktu z
    DRM.

    --
    SW3
    ----