    From: Bernard Wybierała <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Vivat Viva ;)
    Date: Wed, 07 Oct 2009 08:25:04 +0200

    de Fresz pisze:
> [...]
    pg

    > Przy tej wielkości zdjęcia ciężko wyrokować z całą pewnością, ale
    > wygląda na montaż, choć nie musi nim być. Załatw w wyższej
    > rozdzielczości, to można się będzie pokusić o bardziej jednoznaczną opinię.

    Hmm - wiekszego nie mam - jednak sadzac po nogach - butach modelki,
    dziwnym kacie walizek, cieniu modelki padajacym nie do konca tak jak
    powinien to jest wklejka.
    Co do poziomu - przewodniczącym jury jest Horowitz wiec raczej zadbali o
    poziom.
    A z drugiej strony puszczanie czegos takiego - to skandal...
    Chyba ze jury zbiera sie na koncu, a wczesniej wybieraja panie z redakcji ;)
    Choc sesja nr 1 i sesja Venomera sa ok ;)

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio