  • Data: 2009-10-07 14:55:41
    Temat: Re: Vivat Viva ;)
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-07 08:25:04 +0200, Bernard Wybierała <b...@g...com> said:

    > Hmm - wiekszego nie mam - jednak sadzac po nogach - butach modelki,
    > dziwnym kacie walizek, cieniu modelki padajacym nie do konca tak jak
    > powinien to jest wklejka.

    Powiem tak: można przypuszczać, że jest to montaż, ale nie można być
    tego pewnym (na podstawie tej wielkości zdjęcia). Może to być tak
    dziwnie oświetlone zdjęcie, mogą to być ślady mizernej obróbki
    kolorystycznej (a może wizji artystycznej?), ale też i może być
    sklejka. Ja, mając o takiej robocie pewne pojęcie, nie podejmuję się
    rozstrzygać przy tak mizernych rozmiarach fotki.

    de Fresz