eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmVirgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacychRe: Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych
  • Data: 2012-09-08 18:52:15
    Temat: Re: Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych
    Od: ToMasz <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2012 18:40, Rafal M pisze:
    > Witam
    >
    > Czy ktos z Was korzysta juz z Virigin Mobile? Jak wyglada zasieg tej
    > sieci? Jest dokladnie to samo co Play, czy gorzej (w sensie, czy ruch
    > dla Virgin ma nizszy priorytet w sieci Play).
    >
    > Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
    > polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?

    ja może 0.03 na temat 18 miesięcy w Playu. Ci którzy muszą mieć
    wideorozmowy na G3 i szybki internet - narzekają. Ja przełączyłem
    telefon na g2 i mam zasieg 80-100% non stop. Oczywiście pojawia mi się
    R(roaming) czyli korzystam z nadajników plusa lub orange. (orange nie,
    bo tam niema zasiegu orange :)
    tak więc jeśli Virgin będzie korzystało z Playa i roamningu - super.
    jeśli tylko z playa - masakra.

    > BTW Kiedy stawki MTR maja sie wyrownac?
    jeśli chodzi o play - od stycznia 2013. ale to niema żadnego
    przełożenia na stawki połączeń.

    ToMasz