eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmVirgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacychRe: Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych
  • Data: 2012-09-08 19:56:24
    Temat: Re: Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Sep 2012 09:40:11 -0700 (PDT), Rafal M
    <r...@g...com> wrote:

    >Witam
    >
    >Czy ktos z Was korzysta juz z Virigin Mobile? Jak wyglada zasieg tej
    >sieci? Jest dokladnie to samo co Play, czy gorzej (w sensie, czy ruch
    >dla Virgin ma nizszy priorytet w sieci Play).

    Zasięg Virgin obejmuje nadajniki Play i nadajniki Orange, nie obejmuje
    nadajników Plusa jak ma to miejsce w Play. Co do priortytetów to
    pewnie jest tak samo jak dla klientów play.

    >Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
    >polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?

    Płaci jak za połączenie do play niestety

    >BTW Kiedy stawki MTR maja sie wyrownac?

    Z tego co pamiętam to od stycznia 2013r., ale gdzieś czytałem że może
    się to zmienić jeszcze.