  • 11. Data: 2014-05-15 17:21:38
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5374b129$0$2164$6...@n...neostrada.pl

    > Mleko nie szkodzi tylko niemowlakom.

    Dlatego ja nie mówię, ale piszę. ;)

    > Wszędzie, cały ten zgnły system jest podporządkowany dzieleniu ludzi na kasty.
    Nawet limitowane częstotliwości są przydzielane
    > kapitalistycznym ryjom (wiecznie nienażartym) bez ich deklaracji że utworzą zasięg
    sieci dla tych z Polski "B" , tak że te świnie
    > bez żadnych wykluczają całe rejony kraju z normalnego dostępu do sieci telefonii
    komórkowej, w mieście będą stawiać po 100
    > nadajników a na terenie pozamiejskim ani jednego... To samo z multipleksami
    telewizji cyfrowej - zawłaszcza je wiecznie nienażarty
    > ryj, nadający powtórki przerywane reklamami,

    Ma wejść podatek medialny. :) Jeśli wejdzie
    w tym/proponowanym kształcie -- każdy będzie
    musiał płacić. :)

    [a nieliczni -- będą także zbierać]

    -=-

    W czasie wyborów należy wybrać tych, którzy nie są ryjami nienażartymi.

    > a blokuje dostęp do nadawania prawdziwym nadawcom, taki którym zależy nie tylko na
    zysku z reklam, takim dzięki którym i widz by
    > miał jakąś uciechę z tej tv naziemnej.

    BTW DVB-T...

    Przeciągnąłem sobie wczoraj drut od anteny. Pod podłogą
    miałem drut, który połączyłem z drutem idącym z anteny
    wiszącej na oknie. :) Mam tedy DVB-T do łóżka. ;) Nie
    tylko w salonie. ;) Przy okazji podłączyłem do zaokiennej
    anteny także radio.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-05-15 19:24:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5374b129$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Mleko nie szkodzi tylko niemowlakom.
    A to akurat nieprawda.
    2/3 populacji nie ma problemow z przyswajaniem laktozy.
    Na szczescie dla pozostalych jest lactocontrol (czy jakos tak).
    --
    TA

  • 13. Data: 2014-05-15 19:49:20
    Od: "Cutivate" <C...@i...pl>

    Tak informacyjnie, to od nowego roku sądy i prokuratury wysyłają
    korespondencję przez PGP.
    Tak więc w placówce Poczty Polskiej na pewno nie będzie tego pisma.
    Prędzej w jakimś sklepie monopolowym, kwiaciarni, w kiosku "RUCH" itp.
    miejscach.

  • 14. Data: 2014-05-15 20:00:20
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-05-15 09:57, masti pisze:
    > ożeń się ze Stokrotką. Będziecie idealnie dobraną parą. Jedno wielkie
    > chodzące nieszczęście:)
    A to myśl.
    Oni się skumali dawno temu.
    Mają dzieciaka, to na pewno znany z elektroniki identyfikator dawny, a
    obecny tus,donal tusk :)

  • 15. Data: 2014-05-15 22:51:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5374b129$0$2164$6...@n...neostrada.pl

    > Dlatego ja nie mówię, ale piszę. ;)

    Można pisać, można nawet mówić, ale lepiej nie spożywać.. :-)

    > Ma wejść podatek medialny. :) Jeśli wejdzie
    > w tym/proponowanym kształcie -- każdy będzie
    > musiał płacić. :)
    >
    > [a nieliczni -- będą także zbierać]

    W jakiś sposób już płacimy, skoro częstotliwości należą do wszystkich
    Polaków a korzyść z tego osiągają tylko bardzo nieliczni.

    > -=-
    >
    > W czasie wyborów należy wybrać tych, którzy nie są ryjami nienażartymi.

    Nie ma możliwości, obywatel tego kraju nie ma prawa oddawania głosu na
    NIE. i odrzucenia tym samym podstawianej pod nos kandydatury
    kapitalistycznej kanalii.. "Wolnoć,Demokracja" qr*a mać. Dla kogo ta
    wolność o której co kilka słów w swoich przemówieniach do ciemnego ludu
    wspomina prezydent Komorowski?

> [...]
    > wiszącej na oknie. :) Mam tedy DVB-T do łóżka. ;) Nie
    > tylko w salonie. ;) Przy okazji podłączyłem do zaokiennej

    I pewnie oglądasz reklamy Żaka okraszone już chyba tysięcznymi
    powtórkami głupawych serialików?

  • 16. Data: 2014-05-15 22:51:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 19:24, T...@s...in.the.world pisze:

    > A to akurat nieprawda.
    > 2/3 populacji nie ma problemow z przyswajaniem laktozy.
    > Na szczescie dla pozostalych jest lactocontrol (czy jakos tak).

    Tu nie chodzi o jakąś tolerancję, żaden dorosły ssak poza człowiekiem
    nie żywi się mlekiem. Gdyby ono było dobre dla dorosłych osobników to na
    pewno w przyrodzie nie obowiązywałyby zasady jakie obowiązują.

  • 17. Data: 2014-05-16 00:44:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

> [...]
    > do nadawania prawdziwym nadawcom, taki którym zależy nie tylko na zysku z
    > reklam, takim dzięki którym i widz by miał jakąś uciechę z tej tv

    Ktoś musi za to płacić.

  • 18. Data: 2014-05-16 01:58:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 537528e6$0$2160$6...@n...neostrada.pl

    > Można pisać, można nawet mówić, ale lepiej nie spożywać.. :-)

    Niemowlę -- nie mówi. Ja także. ;)

    > W jakiś sposób już płacimy, skoro częstotliwości należą do wszystkich Polaków a
    korzyść z tego osiągają tylko bardzo nieliczni.

    Ale będziemy płacili wprost. :) Dosłownie. :)
    Tak Tusk realizuje swoją obietnicę
    przedwyborczą -- zmniejszanie podatków. :)

    > Nie ma możliwości, obywatel tego kraju nie ma prawa oddawania głosu na NIE. i
    odrzucenia tym samym podstawianej pod nos
    > kandydatury kapitalistycznej kanalii..

    Ma, ale pokrzywioną -- może wybrać konkurenta tego, kogo nie lubi. :)
    Nie lubi Tuska -- może wybrać Kaczyńskiego.
    Nie lubi Kaczyńskiego -- może wybrać Tuska.

    > "Wolnoć,Demokracja" qr*a mać. Dla kogo ta wolność o której co kilka słów w swoich
    przemówieniach do ciemnego ludu wspomina
    > prezydent Komorowski?

    Prezydent BKomorowski latami opowiadał o pokoju (zamiast o kuchni
    z jej tyglami i o korytarzach, czy łaźniach oświęcimskich) i nagle?...
    Nagle mamy:

    () wojska rosyjskie na granicy z Białorusią
    () wojnę domową na Ukrainie
    () granicę z Rosją

    Dziś (wczoraj) TV prezentowała film >>Demony wojny<< -- nasze
    starania o wejście do NATO, które wielu Polaków dziś by chciało
    opuścić. :) Jest tam mowa o bydlakach -- najemnikach. :) Film
    propagandowy -- nie pojawił się bez powodu. Teraz na terenie
    Ukrainy są najemnicy -- tym razem amerykańscy.

    > I pewnie oglądasz reklamy Żaka okraszone już chyba tysięcznymi powtórkami głupawych
    serialików?

    Oglądałem jakiś film o ,,tancerkach''. ;) Raczej -- zacząłem
    oglądać, bo nie dałem rady... Oglądałem historyczne filmy
    o Solidarności, o stanie wojennym itd...

    Przede wszystkim jednak oglądałem ,,słupki zasięgu''.
    Przewód tłumi, rozdzielacz tłumi (niby 4 decybele,
    ale zapewne więcej) i każda złączka tłumi...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-05-16 02:02:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cutivate" ll2un7$l3n$...@n...vectranet.pl

> [...]
    > Prędzej w jakimś sklepie monopolowym, kwiaciarni, w kiosku "RUCH" itp. miejscach.

    Dzięki za informację. :)
    ZUS przysłał swoją decyzję zwykłym listem.

    Z sądu nie mam nadal żadnych wieści. Kiedyś brak poleconego
    z zakładu energetycznego poskutkował wyłączeniem dopływu
    energii elektrycznej.

    Gdy Jaceniuk wyłączył wodę ludziom z Krymu -- to dobrze. ;)
    Gdy Putin rozważa wyłączenie dopływu gazu Jaceniukowi -- to skrajnie źle!
    Gdy mnie wyłączono ciepłą wodę -- to bardzo dobrze.
    I gdy wyłączono mi elektryczność -- to tez dobrze. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-05-16 02:11:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 537528eb$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > Tu nie chodzi o jakąś tolerancję, żaden dorosły ssak
    > poza człowiekiem nie żywi się mlekiem. Gdyby ono było
    > dobre dla dorosłych osobników to na pewno w przyrodzie
    > nie obowiązywałyby zasady jakie obowiązują.

    Drapieżne, mięsożerne zwierzęta czyszczą teren. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'