    Date: Mon, 26 May 2014 09:46:17 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Virgin Mobile
    <1icag218663jr.szavsx1m64t1$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2014-05-25 21:23, J.F. pisze:
    > Ba, ci z Majdanu to nawet chcieli ten ekspansjonizm przyspieszyc.

    Wola tych z Majdanu była w takim samym stopniu Ukraińców jak bratnich
    narodów Jugosławii, gdy to zatruci jankeskim jadem zaczęli się wzajemnie
    wyżynać. Metoda stosowna od czasów wydzierania plemionom Indian
    kontynentu Północnoamerykańskiego. Napuszczanie jednych na drugich.

    > Jakos nie pomogl.

    Nikt ich militarnie nie zaatakował. Krym wrócił do Rosji, a Kijów
    najprawdopodobniej już pod panowaniem imperialistów z zachodu, wszystko
    bez jednego wystrzału.

    > Wdziecznosc USA nie ma granic.

    W nagrodę czeka Ukraińców soja modyfikowana i technologia przemysłowego
    tuczu zwierząt rzeźnych. Czerwony dywan na Kapitolu i płatne odczyty na
    uczelniach dla przywódców.

    > Albo kupic. Albo zaczac samemu budowac ... tylko na to wszystko
    > potrzebne sa pieniadze.
    >
    > Tak czy inaczej - jak sie nie chce placic na wojsko, to mozna sie
    > kiedys obudzic pod nowymi rzadami ... i z nowymi podatkami :-)

    Żeby zbudować to trzeba by mieć swój przemysł. A kupić to tylko od Korei
    Płn. , ale niestety - jankes nie da nam zgody na taka transakcję,
    oczywiście sam też nam nie sprzeda czegoś czym potencjalnie moglibyśmy w
    przyszłości zagrozić jego samolotom gdy będą bombardować Warszawę.

    > Nie mowie nie, ale jak pisalem - nie w calych USA tak wyglada.
    > Mnie sie brdziej wybory prokuratorow podobaja.

    Prokuratorzy oczywiście też wybierani w okręgach przez obywateli a nie
    mianowani przez polityków.

    > Osobiscie wole cos bardziej namacalnego.

    Czyli? Coś takiego że powierzasz komuś swoje składki, a ta
    kapitalistyczna świnia ogłasza sobie upadłość, a ty kierujesz swoje
    żądania odszkodowawcze do Państwa, które ma zabezpieczać interesy Twoje
    i tego złodzieja kosztem innych obywateli?

    > Te palacyki bedzie mozna kiedys sprzedac i choc promil od ZUS
    > odzyskac. Niestety - za malo w palacyki inwestuja i odzyska sie malo
    > :-)

    ZUS nie jest od inwestowania. I to jakby nie patrzeć jest jego
    największym plusem.

    > A te panstwowe stypendia to z czego ?

    Ze samych struktur Państwa. Jeżeli jesteśmy zrzeszeni w jakieś
    stowarzyszenie to finanse muszą być prowadzone. Mała uwaga co do tych
    stypendiów - absolwent ma być zobowiązany do odpracowania kosztów
    swojego kształcenia na rzecz kraju.
    Takie coś jak słyszałem niedawno na ulicy w rozmowie dwu osób jest
    niedopuszczalne:
    "I co Heniek, kiedy wyjeżdżasz?, - tylko skończę studia i już mnie nie
    ma w tym popieprzonym kraju"..

    > Oj, tam kto bedzie pamietal kto gral, wazne ze MY wygralismy :-)
    >
    > J.

    We mnie takie (nawet) zwycięstwa wzbudzają tylko niesmak.