  • Data: 2014-05-30 13:55:35
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5381951b$0$2240$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> Dlatego, że Rosja jest przeciwnikiem
    >>> NATO a Polska jest członkiem NATO. :)
    >
    >> Ale czy to jest nam
    >
    > To zależy od definicji 'my'.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/donieck-pol
    ski-student-wspiera-rosyjskich-separatystow/x603q

    > Donieck: polski student wspiera rosyjskich separatystów

    My - Słowianie mający domy i mieszkający w kraju nad Wisłą, tworzący
    państwo o nazwie Polska.
    Co do tego studenta, czy aby na pewno wiadomo że nie chodzi mu żadną
    prorosyjskość, a tylko nie jest mu po drodze z Kijowem do Unii i
    oddawanie się we władanie Waszyngtonowi?

    > Prorządowe wojska ukraińskie ostrzelały cywilów.
    > Rzekomo nie uwzględniono wiatru -- zamiast do
    > czołgu, strzelano ciężką bronią (artylerią) do domów.

    A pamiętasz słowa jakiegoś wysoko postawionego jankesa, zdaje się to
    Kerry wypowiadał słowa skierowane do ówczesnych władz Ukrainy, gdy Kijów
    zajmowany był przez bojówki stawiające barykady i palące urzędy -
    "użycie siły wobec protestujących jest niedopuszczalne", a Janukowycz
    usiłował przywrócić porządek?

    > -=-
    >
    > Dla mnie wszystko jest aż nazbyt jasne -- nie jest to żadna
    > nowość, ale zwyczajna, odwieczna wojna o Chrystusa. Zachód
    > modli się z lewej na prawą, a Wschód -- odwrotnie, czyli
    > z prawej na lewą. I właśnie w walce o ten kierunek
    > modlitewny giną dziesiątki milionów ludzi.

    Wojny były prowadzone także na długo przed Chrystusem. I będą prowadzone
    dopóki na świecie rządzi kapitalizm. Ktos ma wiecznie nienażarty ryj i
    próbuje wyżreć innym ich dobra.

> [...]
    > Ostatnim epizodem tej wojny była Srebrenica (źle wspomniana
    > w filmie, którego link tutaj rzuciłem niedawno) gdzie Serbowie
    > wymordowali muzułmanów po tym, jak holenderscy żołnierze
    > uciekli w strachu/popłochu przed Serbami.
    >
    > Po Srebrenicy inicjatywę przejęli Amerykanie -- kończąc
    > tę wojnę jednym rajdem swoich myśliwców. Mogli znacznie
    > wcześniej ale wyszło inaczej.
    >

    > Masa filmów pokazuje zupełną obojętność międzynarodowych
    > wojsk wobec czystek etnicznych.
    >

    > Holendrzy przed paru laty zostali uznani winnymi
    > (śmierci tysięcy muzułmanów) w tej sprawie.

    Dlaczego nikt nie wylewa krokodylich łez nad niedolą Serbów. Wszędzie
    prześladowani - wyrzucani z domów i mordowani w Chorwacji czy Bośni,
    przy cichej zgodzie "Zachodu", natomiast próba serbskiej samoobrony w
    Bośni zaraz zaskutkowała świńskim kwikiem o ich niegodziwości..
    Przypominam że z terenów Serbii nie wyrzucono ani jednej chorwackiej czy
    bośniackiej rodziny. Natomiast na własne oczy widziałem pod Belgradem
    około 200 000 miasteczko namiotowe złożone z wygnańców z pozostałych
    republik Jugosławii. Gdzie byli ci hipokryci z zachodu gdy grupy
    chorwackich bandziorów wyrzucały Serbów z Knina?