    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Virgin Mobile
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 25 May 2014 21:23:02 +0200

    Dnia Sun, 25 May 2014 18:42:37 +0200, Trybun napisał(a):
    > Bez pomocy Rosji i tak by się nie obronili przed ekspansjonizmem krajów
    > zachodnich z USA na czele.

    Ba, ci z Majdanu to nawet chcieli ten ekspansjonizm przyspieszyc.

    > I tak ogólnie z tą armią ukraińską nie jest
    > źle, posiada ona na swoim wyposażeniu choćby system obrony
    > przeciwlotniczej "Kolczuga",

    Jakos nie pomogl.

    > na sam zamiar sprzedaży go do Iraku USA gwałtownie protestowały
    > - system potrafi osiągać cele powyżej 10000metrów.

    Wdziecznosc USA nie ma granic.

    > Polska i inne kraje trzeciego świata o takim systemie
    > obrony przeciwlotniczej mogą tylko pomarzyć.

    Albo kupic. Albo zaczac samemu budowac ... tylko na to wszystko
    potrzebne sa pieniadze.

    Tak czy inaczej - jak sie nie chce placic na wojsko, to mozna sie
    kiedys obudzic pod nowymi rzadami ... i z nowymi podatkami :-)

    > USA to specyficzny kraj (cała masa emigrantów, prowadzone w całym
    > świecie wojny itd), u nas okręgowi szeryfowie wybierani w wyborach
    > bezpośrednich w zupełności by wystarczyli. Tak żeby policjant był dla
    > ludzi a nie odwrotnie - ludzie dla pana policjanta.

    Nie mowie nie, ale jak pisalem - nie w calych USA tak wyglada.
    Mnie sie brdziej wybory prokuratorow podobaja.

    > No i dobrze, nie ma nic pewniejszego niż taki system zabezpieczeń.

    Osobiscie wole cos bardziej namacalnego.

    > To że
    > sporo z tych składek jest przeżerane przez sam ZUS nie świadczy że to
    > jest zły system. Tu tylko trzeba usprawnić jego pracę, i ograniczyć
    > swobodę w wydawaniu pieniędzy na swoje potrzeby. Te pałacyki stawiane za
    > grube miliony naprawdę nie są potrzebne do poprawnego funkcjonowania tej
    > instytucji.

    Te palacyki bedzie mozna kiedys sprzedac i choc promil od ZUS
    odzyskac. Niestety - za malo w palacyki inwestuja i odzyska sie malo
    :-)

    > Szkoły w takiej formie to jakieś nieporozumienie. Podstawa - nauka
    > pisania-czytania przez 4-5 lat, ogólne zasady matematyki, prawo jazdy,
    > karta pływacka.. i fora ze dwora z państwowych szkół. Po jaką ciężką
    > cholerę wpaja się do pustych łbów różne bzdety które uczeń jednym uchem
    > wpuszcza drugim wypuszcza. Dla chętnych i mających zdolności w danych
    > kierunkach państwowe stypendia, oczywiście cała ponadpodstawowa nauka
    > tylko w szkołach prywatnych.

    A te panstwowe stypendia to z czego ?

    > Zupełnie nie satysfakcjonuje mnie sport w którym ktoś kupuje najemników
    > z zagranicy aby ci grali w naszych barwach.

    Oj, tam kto bedzie pamietal kto gral, wazne ze MY wygralismy :-)

    J.