  • Data: 2009-08-06 12:26:41
    Temat: Re: Virago 535 - na co zwracac' uwage?
    Od: -Demonos- <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 6, 2:00 pm, "Ivam" <f...@-...fm>
    wrote:
    > "-Demonos-" <b...@g...com> wrote in message
    >

    > A co z rozrusznikiem? 2 kumpli mialo virazki i w obu rozrusznik padl. Nie
    > pamietam dokladnie co bylo przyczyna.

    Sluszna uwaga - mialem napisac, zapomnialem :-)
    Warto posluchac rozrusznika, czy nie wyje lub nie terkocze jakos
    dziwnie przy rozruchu.
    Sprzegielko lubi padac.

    I przy temacie sprzegla - w Virago sprzeglo halasuje - z reguly ten
    typ tak ma, ale tez trzeba posluchac, czy nie halasuje zbyt mocno.
    Niestety, nie jestem ekpertem, zeby okreslic poziom, do jakiego jest
    dopuszczalne halasowanie sprzegla.
    Ale wyrazne tluczenie kosza raczej nie jest dobrym prognostykiem :-)
    W naszej virazce kosz halasuje i wiem, ze niedlugo bede musial tam
    zajrzec.

    --
    Pozdr
    -Demonos-