  • 1. Data: 2009-02-02 09:16:06
    Temat: Virago 250
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    Witam

    http://otomoto.pl/yamaha-virago-xv-250-M1022921.html

    Bylem i widzialem ta sztuke - ma drobne ryski na baku, gdzieniegdzie srubki
    troszke pokryte rdza, drobne ognisko rdzy na baku (moze pol na pol
    centymetra; widac na jednym ze zdjec). Jeden wydech od spodu troche
    nieszczelny. Chodzi rowno i ladnie. Siedzenia sa czarne - na zdjeciu wydaja
    sie inne. Myslicie, ze ta ta cene warto w takim stanie?

    Wydaje mi sie, ze motor w tym wieku zawsze bedzie mial jakies ryski, czy ten
    lekki nalot na srubkach?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2009-02-02 13:51:10
    Temat: Re: Virago 250
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-02 10:16, Użytkownik Dysiek napisał:

> [...]
    > nieszczelny. Chodzi rowno i ladnie. Siedzenia sa czarne - na zdjeciu
    > wydaja sie inne. Myslicie, ze ta ta cene warto w takim stanie?

    Za tę cenę znajdziesz Virago 535.
    Będzie miała wał kardana i nie będziesz się bawił z łańcuchem.

    > Wydaje mi sie, ze motor w tym wieku zawsze bedzie mial jakies ryski, czy
    > ten lekki nalot na srubkach?

    Oczywiście.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-02-02 14:40:28
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Za tę cenę znajdziesz Virago 535.
    > Będzie miała wał kardana i nie będziesz się bawił z łańcuchem.

    Pytanie w jakim stanie...

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2009-02-02 14:49:46
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Pytanie w jakim stanie...

    Przecież wiesz w jakim:)

    > Wydaje mi sie, ze motor w tym wieku zawsze bedzie mial jakies ryski, czy
    > ten lekki nalot na srubkach?

    Grzech

  • 5. Data: 2009-02-03 02:03:56
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Dysiek wrote:

    > Pytanie w jakim stanie...

    Jezleli Ci sie podoba to 250 to bierz. Mialem taka, chodzi to miodzio,
    zbiera sie jak na 250 tez niezle. Moment ma prwie maksymalny kolo 3 tysiecy
    obrotow wiec na 5 bez problemu mozesz jechac od 40 i sie zbiera. Poleci 120.
    Z lancuchem oprocz smarowania jesli nie wyciagniety nie ma zadnej zabawy.
    Moto ladne z ksztaltu i proporcji. Praktycznie bezobslugowe. Pali srednio
    2.8l na 100. Nalot na srobkach nie jest czyms co mialoby swidczyc raczej
    zebym mial nie brac a jedynie tym, ze stala pod chmurka. Ryski na baku tez,
    jak sie sciska bak kolanami to sa i ryski. U mnie lekia rdza byla kolo sruby
    mocowania tylniego siedzenia i na poprzeczce wachacza, ale to tylko
    powierzchowne miejsca. Zobacz czy nie sparcial krociec gaznika. Zamiennik to
    ok 200zl.
    Moto jest nie duze, niskie, mile, fajne sie prowadzi i niezle brzmi.

    Co do virago 535, moze to i mocniejsze, ale jak dla mnie wyglada jak zlamany
    komar i jest po prostu brzydka.

    Pozdro
    Tmek

  • 6. Data: 2009-02-03 09:43:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > U mnie lekia rdza byla kolo sruby mocowania tylniego siedzenia

    Tam tez jest, ale to punktowo, tylko "parchy" wokol srubki.

    > Co do virago 535, moze to i mocniejsze, ale jak dla mnie wyglada jak
    > zlamany komar i jest po prostu brzydka.

    Ladnie by wygladala jakby rame miala.

    Pozdrawiam
    Dysiek