    From: Bassteq <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ViaToll - pytanie do zorientowanych
    Date: Mon, 18 Jul 2011 21:08:44 +0200

    venioo wrote:

    > No dobra, ale skad ta bramka bedzie wiedziala, ze jest to akurat ciagnik
    > rolniczy z przyczepa a nie na przyklad bus z laweta?
    > Czy zawsze bedzie cykala zdjecie ktore ITD wrzuci od razu do kosza z
    > racji powyzszych przepisow?

    bo nie wiem, ale przed bramkami są wagi przejazdowe ? a jak u nas
    (lubuskie) są bramki viatolowe to raczej też stoi znak że zakaz wjazdu
    traktorek, skuter, rower DK3, pozostałe DK puki co są darmowe bo nawet
    się drogowce nie garną lać fundamenty pod bramki.

    kamery na bramownicach kolego to są do obserwacji ogólnej ruchu na
    trasie bo skoro brama z osprzętem stoi to kamerę na niej powiesić to
    mały koszt już a wiedza ogólna o stanie DK dla GDKiA zawsze istotna. Na
    dziś mamy dostęp do kamer montowanych na DK
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/gddkia/dat/kamer
    y_zb12.htm
    gdzie pokazuje nam na znakach pogodę. Zerknij... ja co rano sobie patrzę
    bo kierowca z zawodu to zimą szczególnie lubię wiedzieć gdzie drogowce
    śpią a gdzie się sól skończyła ale to tylko monitoring bez
    rejestracji... ot kamerka i pokazuje odczyt z termometru. My userzy mamy
    lag 10 minut a GDKiA ma ten obraz na żywo pewnie ale wracając do tematu
    to traktor z dwoma przyczepami to po raz ma na DK przeważnie zakaz
    wjazdu a po drugie to trochę taki wolnobieżny więc nawet na podwójnej
    ciągłej go bierzesz jak przeszkodę stałą i gra. Fakt że upierdliwe ale
    gra a żniwiarze raczej nie jada po DK z czerwonym numerem drogi więc też
    nie przesadzajmy albo się przeprowadzić trzeba w cywilizowane okolice
    świata skoro takie bzdety Ci pół życia zatruwają.

    Pozdrawiam serdecznie
    Bassteq

    ps.
    W tesko też masz stresa jak kamerki wiszą przed kasą ??

    My się w pracy po 10PLN złożyliśmy jest nas 25 kierowców i kierownik
    transportu nas próbuje screenshootem złapać na fotce takiej z kamer
    DGKiA. Zwycięzca za wygrana pulę kupuje flaszki i śląską na grila w
    najbliższą sobotę... jest zabawa z tych kamer.... a pula rośnie co
    miesiąc. No ale ja to truskawki cukrem posypuję, pracuję w normalnej
    firmie i płacone mam na godzininę a nie od kilometra.