  • Data: 2011-07-19 16:00:09
    Temat: Re: ViaToll - pytanie do zorientowanych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bassteq" napisał w wiadomości

    >w cywilizowanym kraju ochroną drogi przed zniszczeniem zajmuje się
    >ekipa remontowa. najbliższy nam przykład Niemcy. Pojedż sobie przez
    >przejście

    Oj, obawiam sie ze i oni znaja pojecie wagi i umieja sie nim
    poslugiwac, gdy o duze pieniadze chodzi.

    >graniczne Olszyna. Drą beton do samego gruntu i kładą od zera na nowo
    >bo spękało.

    A dlaczego spekalo ? Niemiecki robotnik zle wykonal, czy za ciezkie
    ciezarowki jezdzily ?

    Jest jeszcze wersja ze nastepuje planowa wymiana nawierzchni, bo
    minelo 15 lat ..

    >A od granicy tam to pierwsze co czujesz to nagle wertepy na polskiej
    >DK i za parę minut Piip ViaToll płacimy za kocie łby pohitlerowskiej
    >autobahny na Breslau [Wrocław]

    Oj tam, oj tam - dawno tam nie jechalem, ale dawniej owszem - mijasz
    szlaban i wiesz ze wjechales na Zachod.
    Ale w przeciwna strone ? nowa autostrada konczyla sie w polowie drogi
    z Berlina a dalej patataj patataj do granicy .. no i dalej az do
    Opola.
    I tez przez wiele lat nie poprawiali.

    >( lewym pasem trucki gonią bo prawy to 50kph szkoda auta)

    nie wiem jak truckiem, ale osobowym rownie dobrze (a raczej rownie
    zle) sie po tym jedzie 150.

    J.