-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ViaToll - !@#$@!@
Date: Sun, 17 Jul 2011 11:35:54 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <ivuado$gr0$1@news.onet.pl>
References: <iviccn$u7n$1@news.onet.pl> <ivieba$4tm$4@news.onet.pl>
<iviepg$8h0$1@news.onet.pl> <ivig7n$hkv$1@inews.gazeta.pl>
<ivjhoa$3rg$1@news.onet.pl> <ivkdr7$58b$1@news.onet.pl>
<ivkg0u$fsg$1@news.onet.pl> <l...@4...com>
<ivm70r$ve5$1@news.onet.pl> <ivmb1d$671$1@polsl.pl>
<ivmbeh$gco$1@news.onet.pl> <ivmbkd$7p0$2@polsl.pl>
<ivmbn4$hgn$1@news.onet.pl> <ivmbvn$7p0$4@polsl.pl>
<ivmc77$jmg$1@news.onet.pl> <ivmcav$ccb$3@polsl.pl>
<ivmche$ks3$1@news.onet.pl> <3...@4...com>
NNTP-Posting-Host: acf138.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310895352 17248 83.25.57.138 (17 Jul 2011 09:35:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jul 2011 09:35:52 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <3...@4...com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110716-1, 2011-07-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2385569
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3u1327h2ol0v6agc7bfqr7s9htg0rki5mg@4ax.com...
> On Thu, 14 Jul 2011 11:22:54 +0200, "Cavallino"
> <c...@k...pl> wrote:
>
>>Na to wychodzi.
>>Żadnych gminnych w rozporządzeniu nie ma, więc żaden 40 tonowy TIR nie
>>powinien się na nich pojawić.
>
> To rozporządzenie dotyczy tylko dróg krajowych i wojewódzkich, na
> dokładkę dotyczy tylko przejzdów ponadnormatywnych. Nic o drogach
> gminnych w nich nie ma, co nie oznacza, że 40t zestaw nie ma prawa się
> po nich poruszać.
W praktyce prawa nie ma, jako że nacisk przynajmniej jednej osi przekracza
8T.
Doczytaj dlaczego.
Potwierdzone wczoraj przez właściciela firmy transportowej.
Jest jedno ale - jak nie ma innej drogi, do mogą dojechać do
końcowego/początkowego punktu.
Nie wiem na jakiej podstawie, ale ponoć mogą.
>Ma, o ile znaki nie stanowią inaczej. BTW: poza
> drogami gminnymi są też drogi powiatowe.
Nie ma różnicy, na żadne nienumerowane i numerowane nieujęte w
rozporządzeniu 40T tirem nie wolno wjeżdżać.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.11 11:36 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO