  • Data: 2011-07-15 14:17:35
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomośc
    >Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    >Nikt za mnie nic nie dopłaci, bo i tak nie zapłacę i tak.
    >A mój ewentualny przejazd ani nic nie zniszczy, ani nikomu nie
    >zabierze.

    Aaa - chcialbys sie podczepic pod jakiegos tira i udawac ze ty nic nie
    kosztujesz ?
    A ty pasozycie, nie ma tak dobrze :-P
    Nie chcesz placic za drogi - to ci sie ich nie zrobi :-P

    >Za wysokie.

    No coz - patrzac na bramki Stalexportu smiem twierdzic ze odpowiednie,
    a moze nawet za niskie :-)

    Ale tak do archiwum - te sa aktualne ?
    http://www.autostrada-a2.pl/pl/oplaty.html
    Autostrada Wielkopolska A2 lipiec 2011
    Trzy odcinki po ok 50km - Nowy Tomysl-Poznan-Wrzesnia-Konin

    i na kazdym:
    -motocykle i pojazdy o dwoch osiach - 13zl, (czyli chyba osobowe i
    lekkie dostawcze)
    -o dwoch osiach z kolami blizniaczymi lub z przyczepa - 27 zl (wieksze
    dostawcze i male ciezarowki ?)
    -o trzech osiach - 41 zl (srednie ciezarowki)
    -wiecej osi - 63 zl (czyli "tiry")

    Drogo. Poczekamy co z tego wyniknie :-)

    J.