  • Data: 2011-07-14 13:38:30
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-14 09:47, Cavallino pisze:

    > To Ty nie rozumiesz, że te koszty nie biorą się znikąd, one są i będą.
    > Do tej pory też były, bo drogi niszczą na potęgę, tyle że płaciło za
    > nich państwo.
    > Podatnicy.
    > Czyli np. ja płaciłem za to, z czego korzystałeś Ty.
    > A ja wolę zapłacić za to, z czego ja korzystam.
    >
    > Rozumiesz, czy za trudne?

    Ja też dużo rzeczy "wole" i z wielu rzeczy na ktore ida moje podatki nie
    korzystam, ale niestety państwo jako całosć tak nie funkcjonuje.
    Co do kosztow, to czy gdzies napisalem, ze ich nie ma? Zawsze byly.
    Chodzi mi o wymyslanie coraz to nowych sposobow sciagania kasy z kierowcow.
    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156