  • Data: 2011-07-14 13:41:49
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości
    news:ivmkfm$jv0$1@news.onet.pl...

    > Ja też dużo rzeczy "wole"

    Akurat tym razem widać więcej ludzi wolało tak ja.
    Na całe szczęście.

    >i z wielu rzeczy na ktore ida moje podatki nie korzystam, ale niestety
    >państwo jako całosć tak nie funkcjonuje.
    > Co do kosztow, to czy gdzies napisalem, ze ich nie ma? Zawsze byly.

    Czyli o co Ci chodzi?

    > Chodzi mi o wymyslanie coraz to nowych sposobow sciagania kasy z
    > kierowcow.

    Tej samej kasy?
    No to bez różnicy.

    Tak jak zrobili jest bardziej uczciwie, zwłaszcza że przy kosztach
    przerzuconych na podatnika przy okazji sponsorowaliśmy też Ruskich, Litwinów
    i innych nie płacących tutaj podatków.