    From: aknoT <a...@u...elb.vectranet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste
    Date: Thu, 12 May 2005 20:38:11 +0200

    [ciach]

    pg
    .jpg

    > Szczerze mówiąc mam identyczny pakiet tylko w .kie. i w zasadzie
    > górny pułap mam zawsze. IMHO jest to jedna z lepiej zbalansowanych sieci
    > za te pieniądze jakie widziałem...

    Po czesci sie zgodze, podpytalem znajomkow z:
    - Belchatowa
    - Sieradza (na grupie zreszta ktos sie z Sieradza tez wypowiedzial)

    I z pelna stanowczoscia moge powiedziec, ze u nich to faktycznie chodzi
    (wlaczajac w to testy "numionowym barachlem" dajace przyzwoitsze wyniki niz
    u mnie).

    Sprawdzilem tez, co tam ciekawego u znajomych korzystjacych z lacz
    vectranetu w moim miescie i... boje sie publicznie zacytowac ich opinii
    (sic!)
    Moze to wynika z braku konkurencji (wiadomo.. "trendy" jest stronic od
    tepsy, a dialog ma u nas skromna, acz rozbudowujaca sie infrastrukture)

    > Artur
    >
    > ps. nie, nie testuje prędkości numionowym barachłem...

> [...]

    To na obrazkach powyzej, jak pewnie wszystkim wiadomo nie sa testy z
    numiona jeno z pewnego monitorka/licznika pakietow dla windows. Diagnostyka
    pod uniksowatymi oesami daje podobne rezultaty.

    Wyniki testow on-line dodalem dla "efektu medialnego", chociaz sam nie ufam
    zbytnio ich wynikom.

    BTW. Czy moglbys zlamac swoje zasady i podac, co wypluwa Ci rzeczone
    "numionowe barachlo" i www.continuum.com.pl w trakcie testow?