  • Data: 2005-05-13 13:58:45
    Temat: Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste
    Od: Romuald Szcześniak <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 13 May 2005 15:37:43 +0200, *Kokosz* wrote:

    > heh, zgadza się; a ta plota to chyba jednak prawda

    no to tym lepiej dla mediacomowców i, nie daj boże, gorzej dla nas...

    > fakt

    ale zawsze łątwiej się na browca ustawić - tyle, że to juz ew. na priv :)

    PS. ustaw sobie prawidłowo kodowanie.

    --
    RomekSz ____________________ http://sqadaq.tk/ ________________ ICQ 38248653
    A possum must be himself, and being himself he is honest.