  • Data: 2005-05-12 18:23:18
    Temat: Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 11 May 2005 17:37:23 +0200,
    aknoT <a...@u...elb.vectranet.pl> screamed:
    > Zamowilem sobie u nich usluge dostepu do Internetu przez siec kablowa - na
    > fakturze stoi *do 256kbps*, a tymczasem transfery (przy maksymalnym
    > dociazeniu lacza wszystkim czym sie da) wygladaja tak, jak na ponizszych
    > obrazkach (gorna granica - 32kB/s <=> 256kbps):
    > http://www.elb.vectranet.pl/~aknot/transfer_sredni.j
    pg
    > http://www.elb.vectranet.pl/~aknot/transfer_chwilowy
    .jpg

    Szczerze mówiąc mam identyczny pakiet tylko w .kie. i w zasadzie
    górny pułap mam zawsze. IMHO jest to jedna z lepiej zbalansowanych sieci
    za te pieniądze jakie widziałem...

    Artur

    ps. nie, nie testuje prędkości numionowym barachłem...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 20:21:44 user up 10609 days, 8:16, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I am not asking you to live in sin, just visit for a while.