  • 1. Data: 2013-02-06 16:32:14
    Temat: Vectra GTS - pytanie
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Czy były wersje Vectra C GTS, które nie miały napisu z tyłu GTS ?

    wybieram się do gniezna po ładne vectry ale widzę, teraz na fotkach, ze nie
    ma napisu GTS :)
    na tylnej klapie, u innych są, facet ma 2sztuki obie nie mają
    obie kręcone?
    oczywiście wyglądają jak nowe :)

  • 2. Data: 2013-02-06 19:04:17
    Temat: Re: Vectra GTS - pytanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 16:32:14 +0100, AT napisał(a):

    > Czy były wersje Vectra C GTS, które nie miały napisu z tyłu GTS ?
    >
    > wybieram się do gniezna po ładne vectry ale widzę, teraz na fotkach, ze nie
    > ma napisu GTS :)

    Z mojej odpadł.

    Ogólnie chyba jakiegoś słabego kleju używali, bo po 5-6 latach co było
    przyklejone to odpadło - wkłady lusterek i znaczki na tylnej klapie.

    Znaczek Opla przykleiłem, reszta niezbyt mi się podobała...

  • 3. Data: 2013-02-06 19:27:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 6 Feb 2013 19:04:17 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Ogólnie chyba jakiegoś słabego kleju używali, bo po 5-6 latach co było
    >przyklejone to odpadło - wkłady lusterek i znaczki na tylnej klapie.

    Z "mojej firmowej" odpadło "c" z napisu Vectra, po roku. Potem odpadło
    "V" a resztę sami odkleiliśmy :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2013-02-06 19:45:14
    Od: "Alek 'Axel' Bereza" <a...@o...bezspamu.pl>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Z "mojej firmowej" odpadło "c" z napisu Vectra, po roku. Potem odpadło
    > "V" a resztę sami odkleiliśmy :)

    Na moich obu wszystko się trzyma :-P
    (a przynajmniej trzymało się do soboty półtora tygodnia temu, bo wtedy je
    widziałem po raz ostatni :-)

    --
    Axel

  • 5. Data: 2013-02-06 22:17:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 19:45:14 +0100, Alek 'Axel' Bereza napisał(a):

    > "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Na moich obu wszystko się trzyma :-P
    > (a przynajmniej trzymało się do soboty półtora tygodnia temu, bo wtedy je
    > widziałem po raz ostatni :-)

    Sądzę że to kwestia jakiejś felernej partii kleju, ale dla pewności sprawdź
    czy Ci się to dobrze trzyma.
    Bo kit ze znaczkami, ale wypadają też wkłady lusterek :)

    U kolegi (też tak jak u mnie rocznik 2004), lusterka i znaczki też się już
    ledwo trzymały.

  • 6. Data: 2013-02-07 08:36:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-02-06 16:32, *AT* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > wybieram się do gniezna po ładne vectry
    ^^^^^^^
    Do tego zagłębia /handlarzy/? Ja bym się bał :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2013-02-07 10:05:34
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Do tego zagłębia /handlarzy/? Ja bym się bał :)

    też się obawiam , ale co zrobić auto potrzebne
    a konkretny model mi wpadl w oko
    a tam mają ich az 8sztuk

    moze któraś będzie wporządku

  • 8. Data: 2013-02-07 12:20:53
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-02-07 10:05, AT pisze:

    > te? si? obawiam , ale co zrobi? auto potrzebne
    > a konkretny model mi wpadl w oko
    > a tam maj? ich az 8sztuk

    pytanie: ile mieli tych Vectr nim powstało 8 całych?

    > moze kt?ra? b?dzie wporz?dku

    każda ;)

  • 9. Data: 2013-02-07 15:00:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-02-07 10:05, *AT* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > też się obawiam , ale co zrobić auto potrzebne
    > a konkretny model mi wpadl w oko
    > a tam mają ich az 8sztuk
    >
    > moze któraś będzie wporządku

    Przy takiej ilości to szansa, że poleasingowe - to zaleta moim zdaniem
    (w klasie D+)

  • 10. Data: 2013-02-07 20:44:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 10:05:34 +0100, AT napisał(a):

    > też się obawiam , ale co zrobić auto potrzebne
    > a konkretny model mi wpadl w oko
    > a tam mają ich az 8sztuk
    >
    > moze któraś będzie wporządku

    Tak ogólnie to Ci powiem że to nie jest jakiś wybitnie trwały samochód.

    Jeżdżę taką Vectrą już 9 lat od nowości, przejechane niespełna 200tys.,
    samochód bezwypadkowy, zadbany, robione zawsze wszystko na czas i
    nieoszczędzane, a jakoś samochód się nie odwdzięcza tak jak bym chciał.

    Niby żadne poważne problemy, ale co chwilę jakieś wnerwiające upiedliwości
    - tu przyciski nie kontaktują, poodpadały wspomniane już znaczki i
    lusterka, tu odma zamarzła, zawieszenie się wystukało coś za szybko, tu
    czujnik, tam kabelek, klima "nienaprawialna", hamulce ocierały, a teraz
    sobie niczym nie sprowokowana tylna klapa zaczęła rdzewieć itd...

    O ile przez te pierwsze 6-7 lat można powiedzieć że samochód był w miarę
    bezproblemowy, to teraz już się powoli trzeba z niego zacząć doktoryzować
    żeby to dalej jakoś funkcjonowało.
    W Hondzie, Toyocie i Suzuki jakoś tak to nie wygląda.

    Ja wiem że te Ople to tanie i na papierze wydają się niezłe, ale się
    jeszcze dwa razy zastanów, bo jeżeli chodzi o taką drobną ale upierdliwą
    awaryjność to ten samochód nie jest udany.
    Ogólnie pod kątem tego jak auto jest pomyślane, czy mechaniki model jest
    niezły, ale jeżeli masz tak jak ja, że w samochodzie wszystko musi działać
    na 100% to przy Vectrze będziesz się męczył.