  • 11. Data: 2013-02-07 21:57:29
    Temat: Re: Vectra GTS - pytanie
    Od: "Alek 'Axel' Bereza" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:v58ui7s3wnkr.13k9pyss8camb$.dlg@40tude.net...

    > Sądzę że to kwestia jakiejś felernej partii kleju, ale dla pewności
    > sprawdź
    > czy Ci się to dobrze trzyma.
    > Bo kit ze znaczkami, ale wypadają też wkłady lusterek :)
    >
    > U kolegi (też tak jak u mnie rocznik 2004), lusterka i znaczki też się już
    > ledwo trzymały.

    Jak wrócę w sobotę (bo na razie ujeżdżam Peugeota Partnera z kierownicą po
    prawej stronie ;-), to mogę dla pewności sprawdzić (starsza Vectra też
    2004), ale nie zauważyłem żadnych symptomów odpadania czegokolwiek.

    --
    Axel

  • 12. Data: 2013-02-08 10:50:09
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Przy takiej ilości to szansa, że poleasingowe - to zaleta moim zdaniem
    > (w klasie D+)

    tak twierdzą, ze nie bite bo sprowadzali w pakietach po 15szt

  • 13. Data: 2013-02-08 10:54:40
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > bezproblemowy, to teraz już się powoli trzeba z niego zacząć doktoryzować
    > żeby to dalej jakoś funkcjonowało.
    > W Hondzie, Toyocie i Suzuki jakoś tak to nie wygląda.
    >
    > Ja wiem że te Ople to tanie i na papierze wydają się niezłe, ale się
    > jeszcze dwa razy zastanów, bo jeżeli chodzi o taką drobną ale upierdliwą
    > awaryjność to ten samochód nie jest udany.
    > Ogólnie pod kątem tego jak auto jest pomyślane, czy mechaniki model jest
    > niezły, ale jeżeli masz tak jak ja, że w samochodzie wszystko musi działać
    > na 100% to przy Vectrze będziesz się męczył.

    Miałem tak kilka lat temu, dokładałem niemałe kwoty, ale odkad pojawiły się
    inne poważniejsze wydatki
    to poddałem temat aut, a patrze teraz po prostu na vectre bo silnik mi sie
    podoba
    2.2listra 147koni i byc moze gaz zaloze ponoc dobrze sie gazuje ten silnik,

    jednego opla mam z rocznik 2000 i powiem ci, patrzac na znajomuych co maja
    audiki i mercedesy
    to wydają na naprawy znacznie wyzsze kwoty, ja obecnie nei robię duzo km ok
    13k rocznie
    dla rodziny 3 osobowej mysle ze takie auto powinno wystarczyć i sprawować
    się dobrze,
    początkowo patrzylem na mondeo ale jak roczniki 2004 są pordzewiałe to
    jednak wolę już vectrę:)

  • 14. Data: 2013-02-08 14:03:39
    Od: "Alek 'Axel' Bereza" <a...@o...bezspamu.pl>

    "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message

> [...]
    > podoba
    > 2.2listra 147koni i byc moze gaz zaloze ponoc dobrze sie gazuje ten

    2.2 direct poliftowe zdecydowanie lepsze - ciut większa moc (154KM), pali za
    to mniej. Wiem, bo mam oba :-)

    --
    Axel

  • 15. Data: 2013-02-08 16:01:55
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Użytkownik "Alek 'Axel' Bereza" <a...@o...bezspamu.pl> napisał w wiadomości

    > "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> wrote in message

    > 2.2 direct poliftowe zdecydowanie lepsze - ciut większa moc (154KM), pali
    > za to mniej. Wiem, bo mam oba :-)

    jutro wyjazd z mechanikiem z 25letnim doswiadczeniem :)
    zobaczymy jakie będa efekty
    strata pare stówek na wyjazd albo zakup
    ale jestem zdania ze kupujac auto warto zabrac dobrego mechanika
    nawaet mu zaplacić parę stów i mieć pewne auto, które poźniej ten mechanik
    ma serwisować :)

  • 16. Data: 2013-02-09 19:40:03
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > wybieram się do gniezna po ładne vectry ale widzę, teraz na fotkach, ze
    nie
    > ma napisu GTS :)
    > na tylnej klapie, u innych są, facet ma 2sztuki obie nie mają
    > obie kręcone?
    > oczywiście wyglądają jak nowe :)

    auto kupione sprawdone na stacji diagnostycznej oraz moj mechanik ogladal
    ludzi z komisu grudzinskiego wporzadku polecam

    natomiast tego ogldalem
    stan ogolny super na 100% nie bity przebiek autentyczny
    ale ma delikatny wyciek z pod misku albo skrzyni nie jechalem na kanal nawet
    http://allegro.pl/opel-vectra-gts-2-2-147km-polskora
    -136tys-km-wzor-i2982420992.html
    ogolnie prawie go kupilem, ale w drugim komisie po prostu byl w lepszym
    stanie
    robiny tylko zderzal, ten z linku powyzej ne mial zupelnie nic bite