  • 1. Data: 2013-02-06 21:26:34
    Temat: kto sprzedaje Mazde 626GD?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    kto sprzedaje Mazde 626GD?

    http://otomoto.pl/mazda-626-gd-C26928521.html
    wlepka pms, Katowitze

  • 2. Data: 2013-02-07 08:35:34
    Temat: Re: kto sprzedaje Mazde 626GD?
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 21:26:34 +0100, Arbiter napisał(a):

    > kto sprzedaje Mazde 626GD?
    >
    > http://otomoto.pl/mazda-626-gd-C26928521.html
    > wlepka pms, Katowitze

    "W trakcie mojej eksploatacji wymieniono części i wykonano naprawy na
    zawrotną sumę ok. 30.000 PLN"
    54kkm w tym czasie przejechał. To się nazywa doinwestowane auto. Jeżeli to
    prawda, ktoś kto kupi naprawdę nie wpadnie na minę. Z drugiej strony, przy
    takich kwotach albo pada mit o bezawaryjnych starych japońcach, albo
    potwierdza się i cenach części do takich :-). Choć pewnie spora cześć tej
    kwoty to prace blacharsko-lakiernicze.

  • 3. Data: 2013-02-07 09:14:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 08:35:34 +0100, Iglo napisał(a):

    (...)

    Na podstawie zamieszczonej listy wychodzi raczej 3 tys., nie 30.
    No chyba ze ktos to auto naprawde piescil i zamiast naprawiac - wymienial,
    na dodatek w ASO Mazdy. Wowczas nie jest to mina, tylko okazja.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2013-02-07 10:40:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]
    > 54kkm w tym czasie przejechał. To się nazywa doinwestowane auto. Jeżeli to
    > prawda, ktoś kto kupi naprawdę nie wpadnie na minę.

    A co to jest jak nie mina? Sprzedawca osiągnął absurdalny poziom kosztów
    napraw ok 50gr / kilometr. A to tylko same naprawy! Jak doliczyć
    ubezpieczenie i paliwo to się okaże, że taniej było taksówką jeździć.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2013-02-07 11:19:01
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 10:40:41 +0100, Ergie napisał(a):

> [...]
    > napraw ok 50gr / kilometr. A to tylko same naprawy! Jak doliczyć
    > ubezpieczenie i paliwo to się okaże, że taniej było taksówką jeździć.

    Najtaniej to piechotą chodzić, i to na bosaka po plaży, żeby butów nie
    zużywać :-).
    Skoro tyle tam powymieniane to jest szansa, że takie auto jest w dobrym
    stanie technicznym i przejeździ powiedzmy 2 lata i 30kkm o własnych siłach
    a potem to można sprzedać do wożenia kartofli albo na złom.

  • 6. Data: 2013-02-07 12:55:21
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2013 21:26:34 +0100, Arbiter napisał(a):

    > kto sprzedaje Mazde 626GD?
    >
    > http://otomoto.pl/mazda-626-gd-C26928521.html
    > wlepka pms, Katowitze

    I siedzą takie pierdoły na pms, udając we wszystkim fachowców... A jak
    przychodzi co do czego to się okazuje, że robią 5tyś km rocznie. :D

  • 7. Data: 2013-02-07 13:51:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Najtaniej to piechotą chodzić, i to na bosaka po plaży, żeby butów nie
    > zużywać :-).

    Ale skoro już ktoś chce mieć auto to warto zauważyć, że gdzieś jest granica,
    że auto z rokiem staje się coraz droższe w utrzymaniu i warto je zmienić na
    młodsze. Najwyraźniej dla tego auta ta granica już minęła. Dlatego kupowanie
    go teraz do jazdy to pakowanie się na minę.

    > Skoro tyle tam powymieniane to jest szansa, że takie auto jest w dobrym
    > stanie technicznym i przejeździ powiedzmy 2 lata i 30kkm o własnych siłach
    > a potem to można sprzedać do wożenia kartofli albo na złom.

    Skoro tyle elementów gniło że wymagało napraw blacharsko-lakierniczych to
    jest szansa granicząca z pewnością, że po kolejnej zimie pojawią się
    kolejne...

    Pozdrawiam
    Ergie