  • Data: 2010-12-10 09:07:33
    Temat: Re: Vectra CDTI - 2006r - warto?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Mirek Ptak

    > Poproszę o dwa, a nawet jeden przykład auta z przednim napędem i mocy
    > ponad 280 KM, które prowadzone w taki sposób (Clarcson sobie tam nieźle
    > pogrywa, a jego "miłość" do Vauxhala jest powszechnie znana) pojedzie
    > jak po sznurku.

    Ale to pytanie jest źle zadane, bo pakowanie 280 KM do fwd o mało
    sportowej charakterystyce jest pozbawione sensu. Ford zrobił 300 KM czy
    nawet więcej w Focusie RS, ale ten Focus ma szperę i specjalnie
    zaprojektowane przednie zawieszenie. Wtedy to ma szansę skręcać.

    Co do aut klasy średniej o mocy ponad 200 KM to myślę, że choćby Mondeo
    mk3 albo Mazda 6 pojadą lepiej.

    > Ja znam trzy które pojadą gorzej, choć nie spełniają warunku mocy, ale
    > jeżdżą gorzej niż moja - Passat B6, Laguna II, Avensis (chgw jaki model
    > - ten przedostatni ;) ).

    B5 FL jeździł lepiej, B6 jest gorszy? Z Laguną 2 racja. Avensis nie wiem,
    ale tam nawet nie ma mocnych silników, to typowy firmolot. Po za tym
    zwróć uwagę, że Vectra jest dość twarda jak na klasę średnią, z tak
    twardym zawieszeniem powinna prowadzić się dużo lepiej niż większość
    pozostałych, a tak nie jest.

    --
    ignorance is bliss