    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Varta Ready2use
    Date: Mon, 30 Mar 2009 13:22:03 +0200

    On 2009-03-15 16:30:03 +0100, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > Wtiam.
    > Jakieś doświadczenia złe/dobre ktoś ma z tymi akumulatorami?

    No więc kupiłem 10 dwupaków tych ogniw. Format AA.
    Podobno akumulatory pełną sprawność uzyskują dopiero po kilkakrotnym
    pełnym cyklu rozładowanie-ładowanie. Ponumerowałem wszystkie ogniwa od
    01-20 i przepuściłem je przez BC-900 w cyklu "refresh". Największą
    pojemność jaką uzyskałem to 2,23 Ah, najniższą 2,08 Ah. Rozpiętość
    zachowanej pojemności czyli tej którą otrzymałem od producenta to 1,29
    do 1,7 Ah.
    Sprzedawca na Allegro nie był w stanie powiedzieć jak długo je miał, a
    że nie znalazłem na opakowaniu daty produkcji to nie wiem w jakim
    stopniu mój "test" tych akumulatorów jest miarodajny.
    A tu możecie sobie obejrzeć na wykresie. Może się to komuś przyda.
    <http://skanowanie-35mm.pl/VartaReady2Use.html>
    Ogniwa kupiłem po 6 zł za sztukę.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem