  • 1. Data: 2010-10-17 11:42:21
    Temat: VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdańsk sprzedam
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Witam

    link do ogloszenia:
    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C15726340

    pj

  • 2. Data: 2010-10-17 11:47:04
    Temat: Re: VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdańsk sprzedam
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    > pj
    Miodzio

  • 3. Data: 2010-10-17 17:31:22
    Temat: Re: VW Passat 1,8T kombi 2002r. Gdansk sprzedam
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Rozmwialem ze znajomym z ASO o tym egzemplarzu: caly malowany, prawdopodbnie
    (oczywiscie nier w ASO: dopaspawywany dach z innego paska, problemy z
    elektronika, turbina wciaga olej az milo - ogólnie zlom.... Aha, i
    standardowo licznik skrecony o dobre 100 tys km.

    Uzytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2010-10-17 17:59:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin (pj)

    > link do ogloszenia:
    > http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C15726340

    Lakier mocno zmatowiały, przednie światła też, tylne światła wręcz
    wyblakłe. Czy on na pewno ma tylko 156 tys.?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-10-17 18:01:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-17 17:59, to wrote:
    > Lakier mocno zmatowiały, przednie światła też, tylne światła wręcz
    > wyblakłe.

    Czy stopień zmatowienia świateł ma cokolwiek wspólnego z przebiegiem?
    Pytam serio.

  • 6. Data: 2010-10-17 18:26:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Sebastian Biały

    > Czy stopień zmatowienia świateł ma cokolwiek wspólnego z przebiegiem?
    > Pytam serio.

    Przednich jak najbardziej. Z tymi tylnymi do dziwna sprawa, może na
    zdjęciu tylko tak wyszły, a może to jakiś tani zamiennik zamontowany
    kilka lat temu, który zdążył już wyblaknąć?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-10-17 19:18:17
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > begin Sebastian Biały

    > Przednich jak najbardziej. Z tymi tylnymi do dziwna sprawa, może na
    > zdjęciu tylko tak wyszły, a może to jakiś tani zamiennik zamontowany
    > kilka lat temu, który zdążył już wyblaknąć?

    Auto jest z 2002 czyli spore szanse, że ok. 400 razy przeszło przez myjnię
    automatyczną.

  • 8. Data: 2010-10-17 20:13:49
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > begin Sebastian Biały

    > Przednich jak najbardziej.

    Rozszerz proszę swoją błyskotliwą myśl. Mam auto 10-letnie z przebiegiem 109
    tys (prawdziwy) i też mu zblakły reflektory. Pewnie powiesz że co ja tam
    wiem i napewno kręcony.

  • 9. Data: 2010-10-17 20:42:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > Rozszerz proszę swoją błyskotliwą myśl.

    Co to rozszerzać?

    > Mam auto 10-letnie z przebiegiem
    > 109 tys (prawdziwy) i też mu zblakły reflektory. Pewnie powiesz że co ja
    > tam wiem i napewno kręcony.

    I co w związku z tym? Jakie to auto?

    --
    ignorance is bliss