    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 29 Apr 2014 07:53:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: VS Express na XP
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 14:02:05 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > no ale nie można olać tego, jak potrzeba to co zrobić...
    >

    > moich kumpli przejęła wspólnota europejska, teraz to już nie są moi
    >
    > kumple... tak przy okazji...

    ja nie uzywam VS to ci nie powiem, znajdz sobie nowych, zawsze jacys ziomkowie sie
    krecą to ci zainstalują

    zbyt panicznie podchodzisz do sprawy i siejesz
    panike, - wiadomo jest to wina wspolczesnych systemów (i bledów u ich podłoza, na
    przykład
    to pojecie dowiazan po stalych sciezkach
    ktore trzeba konfigurowac to jest plaga
    komputeryzacji, szczesliwie juz chyba odchodząca
    w niebyt)

    normalnie po instalacji program (tj ve) powinien chyba działać, jak cos dziala a
    pozniej nie dziala to musisz malymi krokami zlokalizowac kiedy zaczyna niedzialac,
    jest tu zmutna i zmudna
    robota ale niestety, Ktos otrzaskany w realu na twoim kompie by ci powiedzial w czyjm
    jest problem
    w ciagu kilku czy kilkunastu chwil ale zdalnie
    przez neta trudno sie robi takie sprawy

    ps. wiem ze kiepsko u ciebie pewnie w zngielskim ale jak jak cos instalujesz ito to
    staraj sie czytac instrukcje i wyjasnienia co i jak co działa
    co nie działa co jest czym jaka to jest wersja
    tego czegos itp - tam zwykle sa rozne rzeczy napisane (choc czasem same w sobie sa
    przestarzałe)

    (osobiscie ostatnio jako programista ponieoslem
    kleske i jestem wykończony dałem sobie na razie
    z wszystkim siana, nawet tu mi sie kompletnie nie chce pisac, pewnie wroce jednak za
    jakis czas dłubac dalej, bo szkoda zeby tyle roboty sie zmarnowało, ale nieststy
    czasem trzeba sie pogodzic z faktami ze sie nie wyrabia ;C)