    From: Butek <e...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [VHS] "Nie przewijaj na podglądzie"
    Date: Thu, 25 Jun 2009 23:32:14 +0200

    Padre pisze:

    > Raczej się nie wyłącza bo potem zbyt długo szukał by miejsca na którym
    > skończył, podczas pauzy płyta sie obraca a laser w sposób cykliczny
    > odczytuje ostatni sektor czy jak go tam zwał. W ten sposób ten obszar a
    > nie punkt jest poddawany promieniowi lasera tak długo jak średnio cała
    > płyta podczas wielu tysięcy odtworzeń. I właśnie nie jestem pewien czy
    > nie prowadzi to do żadnej degeneracji tego obszaru.

    A nie jest tak, ze stop-klatka + ilestam zdekodowanego materialu siedzi
    w buforze co daje czas na odpalenie lasera, ustawienie sie na ostatnim
    sektorze i kontynuacje odtwarzania juz z plyty?

    --
    butek (b u t na n d kropka e - w r o kropka p l)
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate