  • Data: 2020-12-07 19:02:01
    Temat: Re: VHDL - konwersja bin2bcd
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.12.2020 02:48, Stachu Chebel wrote:

    > Nawet nie ma co porównywać. Przepuść sobie implementację tego co masz
    > zrobione na CPLD z ustawieniem na najprostszego Spartana-3 i popatrz na
    > raport wykorzystania zasobów. Nie ma najmniejszego problemu jeśli chodzi
    > o zaimplementowanie procesora w FPGA.

    Może w takim razie Xilinx produkował jakieś prostsze FPGA, które byłyby
    względnie kompatybilne pinowo ze swoimi starszymi układami CPLD?
    Konkretnie mam na myśli rodzinę CoolRunner w 100 pinowej wersji obudowy.
    Zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystko może pasować (bo chociażby
    pamięć trzeba podpiąć) ale gdyby piny zasilania, masy, Clk, Rst i JTAG
    były w tych samych miejscach, to znacznie prościej byłoby
    przeprojektować płytkę. :)