  • 1. Data: 2012-03-21 14:22:37
    Temat: VFR V-TEC - tarcza i klocki
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    Pozdrawiam wszystkich,

    w najblizszym czasie bede musial wymienic tylna tarcza hamulcowa i
    klocki na obu kolach w VFR 800 V-TEC (2002). Na allegro znalazlem dwie
    sztuki:
    http://allegro.pl/honda-vfr-750-800-tarcza-hamulcowa
    -tyl-i2177600398.html
    http://allegro.pl/tarcza-hamulcowa-tyl-motomaster-ho
    nda-vfr-800-abs-i2219925699.html

    Dlaczego pierwsza tarcza jest dwa razy tansza od drugiej? Czy to jakis
    badziew (wyglada inaczej, niz oryginalna) i nie warto sie nia
    interesowac?

    Jakie klocki hamulcowe wybrac? Nigdy wczesniej ich nie wymienialem, a
    wybor jest ogromny.

    Dzieki wszystkim :)
    Contravene

  • 2. Data: 2012-03-21 14:32:16
    Temat: Re: VFR V-TEC - tarcza i klocki
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/21/2012 02:22 PM, Contravene wrote:
> [...]
    >
    > Dlaczego pierwsza tarcza jest dwa razy tansza od drugiej? Czy to jakis
    > badziew (wyglada inaczej, niz oryginalna) i nie warto sie nia

    Bo to chiński zamiennik który spokojnie możesz kupić a za zaoszczedzoną
    kasę zatankować albo kupić klocki.

    > Jakie klocki hamulcowe wybrac? Nigdy wczesniej ich nie wymienialem, a
    > wybor jest ogromny.

    Zależy co od nich wymagasz. Poszukaj moich postów w wątku "hamulec pozno
    lapie" z poczatku marca. Jak zużyłeś tylną tarczę hamulcową (szacun, u
    mnie przy przebiegu ponad 90kkm wygląda jak nowa) to pewnie dużo
    hamujesz tyłem, więc daj jakieś sintermetalowe, dłużej pożyją.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-03-21 14:44:29
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    W dniu środa, 21 marca 2012, 14:32:16 UTC+1 użytkownik Artur Zabroński napisał:
    > Bo to chiński zamiennik który spokojnie możesz kupić a za zaoszczedzoną
    > kasę zatankować albo kupić klocki.

    Czyli w tym przypadku chinskie nie znaczy gorsze? Chetnie zaoszczedze, ale tylko
    jesli pozniej dwa razy nie strace.

> [...]
    > mnie przy przebiegu ponad 90kkm wygląda jak nowa) to pewnie dużo
    > hamujesz tyłem, więc daj jakieś sintermetalowe, dłużej pożyją.

    Moto nie mam od nowosci, juz kiedy go kupilem tarcza miala krawedz. Hamuje glownie
    przodem, noga leciutko i odruchowo, bo ten model ma zintegrowane hamulce.

    Czego wymagam? Dobrego hamowania ;) Jezdze zazwyczaj spokojnie (jak kazdy ;]), ale od
    czasu do czasu lubie wyskoczyc na kreta, gorska droge, gdzie uklad hamulcowy dostaje
    niezly wycisk.

    Pozdrawiam,
    Contravene

  • 4. Data: 2012-03-21 14:53:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/21/2012 02:44 PM, Contravene wrote:

    > Czyli w tym przypadku chinskie nie znaczy gorsze? Chetnie zaoszczedze, ale tylko
    jesli pozniej dwa razy nie strace.

    Tak. Mam akurat chińskie na przodzie i jestem zadowolony z jakości a i
    cena jak dla białego człowieka.

> [...]
    od czasu do czasu lubie wyskoczyc na kreta, gorska droge, gdzie uklad hamulcowy

    No to bierz sintermetalowe bo nie ma fadingu. Ja bym polecił Carbone
    Lorraine ale są drogie. Brońciepanieboże od zakupu klocków EBC,
    jakichkolwiek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-03-21 15:01:44
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-03-21 14:44, Contravene pisze:
    > ... ale od czasu do czasu lubie wyskoczyc na kreta, ...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Contravene

    Czytam i myślę, jak to jest wyskoczyć na kreta :P
    Zacząłem się nawet zastanawiać, że to może krosem tak da się po
    kopcach śmigać XD

  • 6. Data: 2012-03-21 16:50:17
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Contravene" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbu.googlegroups.com...
    > w najblizszym czasie bede musial wymienic tylna tarcza hamulcowa i

    Po co? ;)

    > http://allegro.pl/honda-vfr-750-800-tarcza-hamulcowa
    -tyl-i2177600398.html

    Kupilem na przod. Jeszcze nie jezdzilem. Dzisiaj zakladam, wiec opisze swoje
    wrazenia.

    > Jakie klocki hamulcowe wybrac? Nigdy wczesniej ich nie wymienialem, a
    > wybor jest ogromny.

    Ja kupilem takie jak AZ poleca, ale A3+. Cena nie jest (moim zdaniem)
    zawrotna, bo na jedna tarcze zaplacilem ~120zl.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2012-03-21 16:59:19
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    W dniu środa, 21 marca 2012, 16:50:17 UTC+1 użytkownik Ivam napisał:
    > Po co? ;)

    Bo jest już spora krawędź.

    > Kupilem na przod. Jeszcze nie jezdzilem. Dzisiaj zakladam, wiec opisze swoje
    > wrazenia.

    Czekam na relację ;) Zawsze to taniej, a jak ktoś kiedyś napisał: mieć 200 zł, a nie
    mieć 200 zł, to 400 zł ;)

    Pozdrawiam,
    Contravene

  • 8. Data: 2012-03-21 18:28:37
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 21-03-2012 14:44, Contravene pisze:
    > ale od czasu do czasu lubie wyskoczyc na kreta
    >
    > Pozdrawiam,
    > Contravene

    Co lubisz zrobić?
    zmroziło mnie...

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 9. Data: 2012-03-21 19:36:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-21 18:28, TaDzik pisze:

    > Co lubisz zrobić?
    > zmroziło mnie...

    A Ty czasami nie lubisz ? Boli Cie wtedy czy jak ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 10. Data: 2012-03-21 19:54:08
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Contravene" napisał w wiadomości grup
    -discussion-forums@vbla14...
    > Bo jest już spora krawędź.

    Oj kolega nie zalapal. To byl swoisty, sarkastyczny zart. W maszynach bez
    zintegrowanych hamulcow tyl raczej sie nie zuzywa. Od ostatnich 20kkm ja
    tylnego nie uzylem chyba ani razu poza postojem.

    --
    pzdr:
    Ivam