-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
From: juhass <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Date: Tue, 12 May 2009 21:28:19 +0200
Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
Lines: 40
Sender: t...@1...205.21.31
Message-ID: <guciki$7c4$1@news.wp.pl>
References: <gucfmd$hli$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.205.21.31
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.wp.pl 1242156498 7556 195.205.21.31 (12 May 2009 19:28:18 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 May 2009 19:28:18 +0000 (UTC)
X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
In-Reply-To: <gucfmd$hli$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:598216
[ ukryj nagłówki ]CUT_INZ pisze:
<ciach..>
> Sprzedający mówił, żebym się bardzo nie napalał na VFRke, bo części
> piekielnie drogie, sporo pali i akcesoriów mało i drogie :(
>
> Ile w tym wszystkim prawdy? Czy te motocykle mają jakieś swoje bolączki?
> Co ogólnie możecie o nich powiedzieć (z punktu widzenia użytkowania)
Z perspektywy rocznego ujeżdżacza, coto się z gpz500 przesiadł:
Części... czy ja wiem.. może troszkę i droższe ale za to
niewiele ich potrzeba bo moto jest bardzo niezawodne.
Akcesoria- czego bym nie szukał to znajdywałem więc chyba
też nie jest źle.
Co do spalania to fakt... nie jest mistrzem ekonomii ale też
nie jest jakimś tam smokiem. Przy jeździe "na trasie", nawet
w 2 osoby moto obładowanym jak wielbłąd spalanie wydatnie
spada. Dożo może i pali, ale tylko kręcąc się po miejscu. Na
trasie zawsze mnie zaskakuje jaka potrafi być oszczędna.
Bolączki... tutaj będę mówił o RC46 (czyli modele z lat
1998-2001), bo o vitku (nowsze) niewiele wiem. W zasadzie
jedyną bolączką jest regulator napięcia. Lubi sobie paść, ot
tak. Ludzie stosują rozmaite regulatory, wentylatorki,
dodatkowe radiatory i różne takie a efekt nie zawsze
pozytywny. Reszta nie do zaje... Paanie. :)
Jeszcze co do części i vitka słyszałem (uprzedzam, nie wiem
tego na pewno, może to plotka) że świece dość drogie i
regulacja zaworów przez v-tec też nie za tania...
Co jeszcze? W tym moto można się zakochać. Wygodne, nawet
dla pasażera, dobra ochrona przed wiatrem, no i silnik V4.
:D To taka nieszablonowa konstrukcja która pokazuje że można
iść inną drogą, nie tylko in- line four. :)
Ma jeszcze jedną "wadę"- po vfr ciężko znaleźć następne
moto, ona potrafi zarazić. :)
--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
Gliwice/ Trzebinia
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.09 20:38 Magic
- 12.05.09 21:28 Michał Kochanowicz
- 12.05.09 21:30 Wojciech G.
- 13.05.09 06:13 Norbi
- 13.05.09 06:23 fv
- 13.05.09 07:14 Norbi
- 13.05.09 07:36 donia
- 13.05.09 08:50 Norbi
- 13.05.09 09:23 donia
- 13.05.09 09:39 Norbi
- 13.05.09 11:25 Marcin
- 13.05.09 12:08 Spider A.J.
- 13.05.09 21:09 MiT
- 14.05.09 08:02 Magic
- 14.05.09 13:12 Spider A.J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=