eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleVFR 1200 - kolejna nowinka techniczna - strefy zgniotu w motocyklu › Re: VFR 1200 - kolejna nowinka techniczna - strefy zgniotu w motocyklu[NTG]
  • Data: 2009-09-09 20:33:28
    Temat: Re: VFR 1200 - kolejna nowinka techniczna - strefy zgniotu w motocyklu[NTG]
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbigi pisze:

    > Sprawnosc maja nizsza ale przedpisca slusznie zauwazyl, ze porzadna
    > automatyka przecietnie moze zmniejszyc zuzycie paliwa w porownaniu z
    > przecietnym gownoznajacym sie na efektywnym wykorzystywaniu
    > charakterystyki silnika uzyszkodnikiem pojazdu. Po prostu utrzymuje
    > takie przelozenia, ktore gwarantuja prace silnika w najekonomiczniejszym
    > zakresie obrotow/otwarcia przepustnicy.
    No to najwidoczniej nie umiem jezdzic z tym silniekiem, ew, z moja
    skrzynia sie nie moge dogadac:) DSG jest swietne, jezdzilem automatami
    od 3 biegowego civica przez rozne posrednie stadia (wlacznie z
    bbezstopniowa) ale to cos mnie rozwala i chce to miec w nastepnym
    samochodzie:)

    W rzeczy samej.
    > I to wlasnie automatyczne sterowanie ma byc glupotoodporne. Przecietnie
    > (statystycznie) rzecz biorac, oczywiscie :)
    Ale mimo wszystko w motocyklu bym chyba raczej tego nie chcial. Niby
    fajne ale juz za bardzo skuterem "smierdzi". Inna sprawa ze pewnie za
    20-30 lat nie uswiadczymy std. mechanicznej skrzyni biegow w motocyklu.

    --
    Qlfon, Kraków