  • Data: 2014-10-20 21:41:32
    Temat: Re: VARTA czy CENTRA?
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5445597a$0$12628$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > miejskiej jazdy aku zdychał i nie szło zapalić auta (silnik 2.4JTD) a 8
    > letnie maleństwo Bosha z benzyniaka kręciło aż miło. Półtorej miesiąca
    > udowadniania że nie jest się łosiem (akumulator nówka, sprzedawca na różne
    > sposoby szukał mi w aucie czy na pewno ono nie uwaliło akumulatora) i
    > dostałem nowy. Przez ten czas (zima) jeżdżąc oczywiście bez problemów na 8
    > letnim Boschu 44Ah (Futura miała 72Ah zdaje się)
    > Nowy działał jakoś. Ale zraziła mnie do Centry ta Fiutura. Zwykłe Centry
    > Plus nie robiły takich numerów.
    > Teraz mam Vartę Silver i już 3 lata jak jeździ i jest spokój.

    Jak wynikło z dyskusji oko jest tylko w jednej celi i mnie właśnie w tej
    celi wykazuje problem czyli u mnie sprawdziło się. Być może tylko jedna cela
    niedomaga a być może we wszystkich jest podobnie? Zawsze to jednak sygnał,
    że bliżej niż dalej. Twoja opinia to jakaś konkretna opinia. Pytanie: co
    będzie za rok? Czy Varta wytrzyma więcej niż 4 lata? Centra przez ten czas
    też zachowywała się bezproblemowo. Jakoś nie obawiam się Varty. Mam tylko
    wątpliwości co do Centry. Cały czas waham się - zostać z Centrą czy uciekać?

    > Podsumowując - bierz w takim sklepie i to, z czym nie będzie problemów
    > zareklamować.

    Centrę kupiłbym w selgrosie, bo jest w niższej cenie. Nie miałem żadnych
    problemów ze zwrotami. UPSa kupowałem i oddawałem 3 razy, bo z winy
    zasilacza kompa (konstrukcja) nie zabezpieczał kompa. Wreszcie przerobiłem
    zasilacz i ponownie kupiłem pierwszy wariant zasilacza. Przyjęli nawet nową
    kartę SD z reklamacji od dystrybutora. Varty nie mają. Varta u prywaciarza.
    Jedyny aku jaki u niego kupiłem to 7Ah do Power Tanka. Kiedyś w maluchu
    pomagał w zimowym rozruchu. Teraz dobry jako oświetlenie awaryjne i
    zasilanie 12V i 6V. Niby sklep jest od lat, ale jak się w takich sytuacjach
    zachowuje sprzedawca (trzeba dopytać) i czy jeszcze sklep będzie istniał to
    nie wiadomo. Jeden prywatny sklep zlikwidowany. Sklep padł szybciej niż
    zakupiona w nim Varta.

    neelix