-
X-Received: by 10.140.51.102 with SMTP id t93mr14685qga.8.1414240678849; Sat, 25 Oct
2014 05:37:58 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.51.102 with SMTP id t93mr14685qga.8.1414240678849; Sat, 25 Oct
2014 05:37:58 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigan
ews.com!s7no470224qap.0!news-out.google.com!u5ni10qab.1!nntp.google.com!s7no470
221qap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 25 Oct 2014 05:37:58 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <m2fk3f$bfs$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.227.192;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 109.243.227.192
References: <543c334b$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<1...@g...com>
<g...@n...chmurka.net>
<m...@4...net>
<m22ba5$cge$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<m233bu$vn$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m23c9s$aes$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<m23jn3$ijh$1@node1.news.atman.pl> <m23q43$194$1@mx1.internetia.pl>
<m23snb$sfs$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<m26a43$e9t$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<m26gg4$k19$1@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<544ae5fd$0$18078$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<m2fk3f$bfs$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: VARTA
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 25 Oct 2014 12:37:58 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 51
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547925
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 25 października 2014 09:39:29 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
napisał:
> > > jak rozpoznasz że akumulator jest w pełni naładowany? W hermetycznym nie
> > > zmierzysz gęstości elektrolitu. Chociaż jak się uprzesz to zmierzysz.
> > > ładujesz go 12 godzin prądem 1/10C. Jak ... pokrywka w kosmos to
> > > wylejesz do szklanki to co zostało i zmierzysz czy był naładowany. Skąd
> > > będziesz wiedział jaką rzeczywistą pojemność ma trzy letni rozładowany
> > > akumulator Varty? Jakieś tabele w necie są czy odczytasz z nalepki?
> > ------------------------------
> > Dziwne, że po "mocnej podbudowie" nie wiesz jak bezpiecznie sprawdzić
> > pojemność akumulatora.
>
>
> >No kurwa nie mam zielonego pojęcia jak sprawdzić pojemność cztero letniego
> >zużytego w nie wiadomo ilu procentach >normalnie użytkowanego rozładowanego
> >akumulatora.
>
> Dlatego ładujesz go jak najmniejszym prądem, jak go naładujesz to wtedy
> poznasz
> "Prąd ładowania 0,02-0,05 Q *Ah+, ładujemy z przerwami, po 12*h+ ładowania
> 1-2*h+ przerwy od wystąpienia oznak pełnego naładowania. Temperatura
> akumulatora nie powinna przekraczad 50**C+, w
> przypadku dalszego wzrostu temperatury należy, zmniejszyd prąd ładowania lub
> je przerwać."
>
> Więcej się tu nie udzialam bo to nie przynosi żadnych rezultatów. Życzę
> miłego dnia.
Mądrzy szukają i znajdują w necie mądre informacje. Głupi zawsze znajdują głupie
informacje. Twoja wiedza oparta na jednej głupiej informacji spełnia wymagania
przyswajania przez twój mózg. Jeśli byś był zdolny do minimalnego używania mózgu do
oceny informacji to być od razu zauważył że tam głupoty wypisane. Ładowanie
rozładowanego współczesnego akumulatora rozruchowego prądem który nie wymusza na
klemach napięcia wyższego nić 13,5V jest tak samo szkodliwe dla akumulatora jak
ładowanie w sytuacji kiedy napięcie na klemach przekracza 15V. Amen. Dalej nie chce
mi się kopać z koniem. Swój akumulator możesz ładować nawet kamieniami. Nic mi do
tego.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.14 19:02 RoMan Mandziejewicz
- 25.10.14 19:04 RoMan Mandziejewicz
- 25.10.14 21:32 J.F.
- 25.10.14 23:21 RoMan Mandziejewicz
- 26.10.14 00:00 k...@g...com
- 26.10.14 00:00 Witolko
- 26.10.14 00:18 RoMan Mandziejewicz
- 26.10.14 00:21 k...@g...com
- 26.10.14 00:32 k...@g...com
- 26.10.14 00:52 J.F.
- 26.10.14 01:13 Witolko
- 26.10.14 01:14 Witolko
- 26.10.14 01:37 Witolko
- 26.10.14 02:47 J.F.
- 26.10.14 02:51 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=