eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyV8 na wodorRe: V8 na wodor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!nntp.terraraq.uk!aioe.org!news.freedyn.de!newsreader4.netcologne.de!news.net
    cologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    Date: Fri, 25 Feb 2022 12:26:30 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.6.1
    Subject: Re: V8 na wodor
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <sv7kfj$eep$1$horizn@news.chmurka.net>
    <q1pv271s7iki$.5ayrhw78jb72$.dlg@40tude.net>
    <6217bb51$0$6636$65785112@news.neostrada.pl>
    <sv8hgl$kor$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6217d18b$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <62189b17$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    In-Reply-To: <62189b17$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 220225-0, 25.2.2022), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 20
    Message-ID: <6218bce9$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.95.138
    X-Trace: 1645788393 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 464 83.31.95.138:49762
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2077
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701847
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-02-25 o 10:02, _Master_ pisze:
    > W dniu czwartek-24-lutego-2022 o 19:42, T. pisze:
    >> - przy sprężaniu powietrza od 85 do 95% energii idzie na ciepło -
    >> podejrzewam, że w przypadku wodoru jest podobnie. Czyli nie dość, że
    >> mamy straty, to jeszcze podgrzewamy planetę.
    >
    > I znowu zaczynam mącić ;-)
    >
    > Skoro tak to dlaczego nie sprężać powietrza? Technologia banalnie
    > prosta. Do miasta tanie samochody jak znalazł
    >
    > DLACZEGO pchać się w ten pieprzony wodór?
    >
    > Panele foto. owszem ale do napędzania sprężarek.

    No bo przy sprężaniu powietrza straty sięgają 85-95% energii (idzie na
    ciepło). To gorzej niż w parowozie.
    Poczytaj fajny artykuł o Ludwiku Mękarskim:
    https://www.transport-publiczny.pl/mobile/tramwaje-m
    karskiego-53022.html
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: