eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[V-Tech] Udane czipowanie Outlandera › Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
  • Data: 2010-03-24 09:03:34
    Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Arek M wrote:
    >> Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło,
    >> że ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż
    >> 153 koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie
    >> silniki do tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał
    >> okazję testować.
    >
    >
    > A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
    > 190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
    > Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
    > 'tandeciarstwie' forda jest ...

    To nie tak :) Jak weźmiesz fordowski silnik dizla to niemal każdy ma na hamowni
    większa moc niz katalogowo podają. To ten cholerny volvowski silnik 2.5T tylko
    tak ma :)

    No i nie 190, tylko 203 :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
    www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: