  • 21. Data: 2009-03-11 15:40:14
    Temat: Re: V-ROD , pytanie o rozmiar kapcia
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kefir wrote:
    > Elou!

    > Ale moze jezdzi? ZTCW, poszerzanie opony moze miec niebagatelny wplyw na
    > wlasnosci jezdne. No chyba ze do salonu kupujesz, wtedy spoko,
    > przepraszam ze truje ;)

    No przyznam sie, ze sie nie znam :(. Nie sadzilem, ze 240 juz moze
    utrudniac skrecanie/jazde :(.
    Tym bardziej, ze widzialem kiedys jakiegos suzuki z 300mm. Ciekawe jak
    to skreca :)!

    Ale mi i tak sie podoba wersja z szersza opona :). A kupuje (na razie za
    mocno powiedziane, szukam, rozgladam sie, zastanawiam sie nad kryzysem
    :) ) do jazdy a nie do salonu: :)
    Ale widze, ze bede musial sie przejechac na jakims moto z taka opona.
    Bo skoro nie skrecaja to moze rzeczywiscie nie warto. Tymbardziej, ze
    te z 240 sa stosunkowo mlode a wiec i drogie.

    Dzieki

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 22. Data: 2009-03-13 09:24:27
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 10-03-2009 o 22:23:13 <l...@d...com> napisał(a):

    > Pozdr,
    > Magic VRSCDX'08

    Nie podszywaj się pod Magica, bo mi patrzenie świata zmieniasz.

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL