  • 11. Data: 2009-03-11 07:22:42
    Temat: Re: V-ROD , pytanie o rozmiar kapcia
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Laphroaig pisze:

    > Dziwie sie jednak, ze ciagle montuja te 180. Troche mizernie wyglada
    > v-rod na takich oponach

    Ale za to zakreca :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 12. Data: 2009-03-11 07:25:56
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Laphroaig" <m...@v...pl> wrote in message

    > Dzieki!
    > Dziwie sie jednak, ze ciagle montuja te 180. Troche mizernie wyglada v-rod
    > na takich oponach

    Ale moze jezdzi? ZTCW, poszerzanie opony moze miec niebagatelny wplyw na
    wlasnosci jezdne. No chyba ze do salonu kupujesz, wtedy spoko, przepraszam
    ze truje ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X

  • 13. Data: 2009-03-11 07:54:31
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Laphroaig pisze:
    > Dziwie sie jednak, ze ciagle montuja te 180. Troche mizernie wyglada
    > v-rod na takich oponach

    Tak jak Kef i Kuczu napisali - na wąskiej oponie na pewno lepiej skręca.
    O ile w standardowych HD to raczej nie ma to żadnego znaczenia o tyle w
    V-rodzie już bym się zastanowił nad zachowaniem jakiejś elementarnej
    zwrotności. ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 14. Data: 2009-03-11 08:05:43
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ile w standardowych HD to raczej nie ma to żadnego znaczenia o tyle w
    > V-rodzie już bym się zastanowił nad zachowaniem jakiejś elementarnej
    wicie don pedro
    tam w zbiornik tyle benzyny wchodzi ze wystracza do odpalenia w garazu co by
    kumplom
    pokazac :-) skrecanie nie jest takie ważne
    pzdr
    huck

  • 15. Data: 2009-03-11 08:26:04
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    huck pisze:

    > wicie don pedro
    > tam w zbiornik tyle benzyny wchodzi ze wystracza do odpalenia w garazu co by
    > kumplom
    > pokazac :-) skrecanie nie jest takie ważne

    Wy sobie tak poprawiacie nastroj czy jak ? Jakies kompleksy czy cus ?
    Pytambonierozumiem.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-03-11 09:17:02
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > huck pisze:
    >
    > Wy sobie tak poprawiacie nastroj czy jak ? Jakies kompleksy czy cus ?
    > Pytambonierozumiem.

    plastikowa zazdrosc..
    :)

    z.

  • 17. Data: 2009-03-11 09:26:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zonda" <n...@s...pl> wrote in message news:gp7vik$6dh$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > plastikowa zazdrosc..
    > :)

    Widziales Hakowego sprzeta? Pudlo jak diabli ;) Zreszta, jego zarcik
    zawiera spora dawke autoironii gdyz Huck boryka sie z identycznym problemem
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 18. Data: 2009-03-11 09:52:26
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Widziales Hakowego sprzeta? Pudlo jak diabli ;) Zreszta, jego zarcik
    > zawiera spora dawke autoironii gdyz Huck boryka sie z identycznym
    heheh :)
    no dobra wiem ze w v-rodzie juz zwiekszyli pojemnosc zbionika ze smiesznych
    niecalych 15 litrów przy srednim zuzyciu 7,7
    BTW
    zeby nie bylo moj w ogóle nie skreca :-)))
    pozdroo
    huck

  • 19. Data: 2009-03-11 12:12:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:
    > Wy sobie tak poprawiacie nastroj czy jak ? Jakies kompleksy czy cus ?
    > Pytambonierozumiem.

    Wiedziałem, że nie wytrzyma! :)))

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 20. Data: 2009-03-11 12:23:43
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    huck pisze:
    > Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > heheh :)
    > no dobra wiem ze w v-rodzie juz zwiekszyli pojemnosc zbionika ze smiesznych
    > niecalych 15 litrów przy srednim zuzyciu 7,7

    Ja mam 17 litrów, a 10 l/100km to spokojnie kotłuje, wcale nie mam lepiej ;)

    pozdr
    DP
    TL-S