  • 1. Data: 2009-03-10 20:09:31
    Temat: V-ROD , pytanie o rozmiar kapcia
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, mysle ze wlasciwym adresatem bedzie Kuczu :).
    Od ktorego roku v-rod ma tylny kapec szerokosci 240mm?
    Czy to moze zalezy od modelu v-roda (VRSC costam costam)?
    Bo przegladam oferty sprzedazy i wiedze ze 2006 ciagle maja 180mm.
    Czyzby dopiero jeszcze nowsze mialy szerszy kapec?

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-03-10 20:13:12
    Temat: Re: V-ROD , pytanie o rozmiar kapcia
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig"napisal w wiadomosci
> [...]
    > Bo przegladam oferty sprzedazy i wiedze ze 2006 ciagle maja 180mm.
    > Czyzby dopiero jeszcze nowsze mialy szerszy kapec?

    Z tego co pamietam to jest po prosu tuning nie seria.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 3. Data: 2009-03-10 20:14:37
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Monster wrote:
    > Uzytkownik "Laphroaig"napisal w wiadomosci

    > Z tego co pamietam to jest po prosu tuning nie seria.

    Chyba jednak nie, w salonie stoja nowki z szeroka opona, czyli od
    kiedys zaczeli produkowac z szerokimi

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 4. Data: 2009-03-10 20:17:14
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" napisal w wiadomosci
    > Chyba jednak nie, w salonie stoja nowki z szeroka opona, czyli od kiedys
    > zaczeli produkowac z szerokimi

    jak ostatni raz kupowalem prase M to jeszcze nie bylo:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 5. Data: 2009-03-10 21:23:13
    Od: l...@d...com

    Od 2007mego napewno maja 240 (swojego zamawialem w grudniu 2007),
    chcieli mi wcisnac zwyklego v-roda z konca 2006 - i ten tez mial
    240stke.

    Pozdr,
    Magic VRSCDX'08

  • 6. Data: 2009-03-10 21:48:20
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    l...@d...com wrote:
    > Od 2007mego napewno maja 240 (swojego zamawialem w grudniu 2007),
    > chcieli mi wcisnac zwyklego v-roda z konca 2006 - i ten tez mial
    > 240stke.

    Z tego wynika, ze Monster dawno kupowal prase motocyklowa :).
    Czyli wg Twoich informacji 2006 juz na 240mm.
    Moze ktos jeszcze bedzie wiedzial, czy 2005 juz mial 240 czy 180.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 7. Data: 2009-03-10 22:10:08
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Laphroaig" <m...@v...pl> wrote

    > Moze ktos jeszcze bedzie wiedzial, czy 2005 juz mial 240 czy 180.

    2005 mial 180/55-ZR18
    2006 mial:
    240/40-R18 w wersji VRSCSE
    w wersji VRSCA: 150/80-B16 (?)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 8. Data: 2009-03-10 22:23:45
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Spider A.J. wrote:
    > "Laphroaig" <m...@v...pl> wrote

    > 2005 mial 180/55-ZR18
    > 2006 mial:
    > 240/40-R18 w wersji VRSCSE
    > w wersji VRSCA: 150/80-B16 (?)

    Dzieki!

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 9. Data: 2009-03-11 07:08:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Laphroaig pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie, mysle ze wlasciwym adresatem bedzie Kuczu :).
    > Od ktorego roku v-rod ma tylny kapec szerokosci 240mm?

    NightRod Special. Zwykly NightRod mial ciagle 180

    > Czy to moze zalezy od modelu v-roda (VRSC costam costam)?

    Zalezy od modelu. Montuja ciagle 180, 200 i 240.

    > Bo przegladam oferty sprzedazy i wiedze ze 2006 ciagle maja 180mm.
    > Czyzby dopiero jeszcze nowsze mialy szerszy kapec?

    j.w.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-03-11 07:21:36
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > NightRod Special. Zwykly NightRod mial ciagle 180

    > Zalezy od modelu. Montuja ciagle 180, 200 i 240.

    > j.w.

    Dzieki!
    Dziwie sie jednak, ze ciagle montuja te 180. Troche mizernie wyglada
    v-rod na takich oponach

    --
    pozdr
    Laphroaig