  • Data: 2009-12-07 02:06:54
    Temat: Re: Uzywanie swiatlomierza
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-12-05, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:
> [...]
    battery.jpg

    > oczywistych

    > Miałem Swierdłowska z battery packiem na 3 baterie AA. W latach 80-tych gdy
    > z bateriami były kłopoty zdarzało mi się, ze nie miałem AA a miałem

    AA to bym chciał uniknąć (mój zresztą był bez adaptera) bo jedna z zalet
    tego światłomierza to jego wielkość. Pierwotnie Swierdłowska kupiłem
    sobie jako światłomierz awaryjny a podstawowy Gossena Lunę Pro, ale jak
    ten podstawowy przybył i zobaczyłem jakiej jest wielkości to się
    kolejności zamieniły.

    --
    Marcin