  • 1. Data: 2010-10-16 07:40:23
    Temat: Używana głowica do xtz 750
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Niestety prędzej czy później będzie potrzebna. Przed zmianą łańcuszka
    rozrządu pomierzyliśmy w naszych sprzętach (mamy z kumplem takie same
    motory, bardzo to praktyczne) luzy zaworowe. U kumpla płytki na
    dolotowych zaworach 182, 185 czyli w sumie nieźle. Na jednym wydechowym
    168 - kumpel się zaniepokoił że tak cienko, ha ha. Jak rozebrałem u
    siebie to nie mogłem uwierzyć - żadnych oznaczeń tylko ślady
    szlifowania. Pomierzyłem i oczy mi wylazły na wierzch, dość powiedzieć
    że najcieńsze mają odpowiednio 109 i 113. Na sześć zaworów dolotowych
    zmieniłem tylko jedną płytkę - na 135 a w Olek Motocykle min grubość to
    130 (larsson sprzedaje chyba od 240 do 340). No więc złożyłem na razie
    jak jest i będę szukał na wiosnę głowicy.
    Stąd prośba - gdyby ktokolwiek wiedział, widział czy też słyszał o
    głowicy do odsprzedania - pamiętajcie o mnie :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 2. Data: 2010-10-16 10:51:39
    Temat: Re: Używana głowica do xtz 750
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-16 09:40, Wojtek Sobociński pisze:

    > Stąd prośba - gdyby ktokolwiek wiedział, widział czy też słyszał o
    > głowicy do odsprzedania - pamiętajcie o mnie :)

    A nie mozna zregenerowac tej co masz ?

    pozdr
    newrom

  • 3. Data: 2010-10-16 12:31:02
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    >A nie mozna zregenerowac tej co masz ?

    Moze zaistniec tradycyjne pytanie: co sie lepiej oplaca...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2010-10-16 12:38:45
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-10-16 14:31, Jacot pisze:

    > Moze zaistniec tradycyjne pytanie: co sie lepiej oplaca...

    Jeśli trzeba przy regeneracji dać nowe zawory (potrzebuję 6 dolotowych)
    to jest słabo - cena nowego to 300 pln. Jedną głowicę widziałem na
    alledrogo za 5 stówek ale to kot w worku, nic nie wiadomo.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 5. Data: 2010-10-16 20:37:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-16 14:38, Wojtek Sobociński pisze:
> [...]

    Jasne. Niestety naprawy tanie nie sa. Ale tradycyjnym pytaniem jest 'czy
    warto wymieniac zuzyte na niewiadomojakie'.

    > Jeśli trzeba przy regeneracji dać nowe zawory (potrzebuję 6 dolotowych)
    > to jest słabo - cena nowego to 300 pln. Jedną głowicę widziałem na
    > alledrogo za 5 stówek ale to kot w worku, nic nie wiadomo.

    Pogadaj z Zapkiem, on uwielbia nowe zaworki i bedzie wiedzial gdzie
    kupic taniej :)

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2010-10-17 13:34:34
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > Pogadaj z Zapkiem, on uwielbia nowe zaworki i bedzie wiedzial gdzie
    > kupic taniej :)

    Dzięki, tak zrobię :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 7. Data: 2010-10-17 19:11:58
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > szlifowania. Pomierzyłem i oczy mi wylazły na wierzch, dość powiedzieć
    > że najcieńsze mają odpowiednio 109 i 113.

    No coż, 42 kkm między regulacjami zaworów wg serwisówki, to trochę zbyt
    optymistyczne założenie. Kupiłem swoją po regulacjach (wykonane na
    pewno), przejechałem jakieś 16 kkm, stwierdziłem, że zajrzę na wszelki
    wypadek no i kilka zaworów było trochę przyciasnawych. Tej zimy znowu
    mam zamiar zajrzeć, chociaż trochę roboty przy tym jest.

    Drugiej głowicy niestety nie mam.

    --
    Kosiek
    XTZ 750

  • 8. Data: 2010-10-17 20:56:48
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

> [...]
    > wypadek no i kilka zaworów było trochę przyciasnawych. Tej zimy znowu
    > mam zamiar zajrzeć, chociaż trochę roboty przy tym jest.

    Będę szukał.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki