  • 11. Data: 2011-09-26 15:44:49
    Temat: Re: Uzywaktos GPS z Endomondo itp ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:p0fwo88qct8z$.dlg@kapselek.net...
    > - endo w połączeniu z GPSem, ze względu na swoją specyfikę (GPS) nie jest
    > super dokładne, wczoraj wg licznika miałem 111km, endo pokazał 109; stąd

    Porównywałeś to z jakim licznikiem? I skąd pewność że to nie licznik
    oszukuje?
    GPS w zastosowaniach komercyjnych ma dokładność rzędu paru metrów...
    Nie sądzę aby dała ponad 2% błędu, spodziewałbym się tu raczej
    dokładniejszej
    pracy.

    BTW - czy ktoś używał tego programu do zjazdów na nartach?
    Chodzi mi o pobijanie rekordów w szybkości zjazdu, szukanie
    prędkości maksymalnej na odcinkach gdzie jest slalom, itp, itd...
    Jak ktoś używał to niech się pochwali jak to działa :-)

  • 12. Data: 2011-09-26 15:51:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message
    > Dnia Sun, 25 Sep 2011 10:26:16 +0200, "Fantom"
    > <s...@s...poczta.onet.pl> naskrobał przy słoiku:
    >
    > Tak, androidowy MyTracks.
    > Przetestowałem różne programy, ale w/w wydaje mi się najlepszy ze względu
    > na dod. statystyki oraz mnogość szorty map.

    To ciekawe, bo wersja MyTracks dla iPhone ma bardzo złe opinie
    użytkowników.

  • 13. Data: 2011-09-26 16:45:10
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2011-09-25 10:26, Fantom pisze:
    > Witam
    > Czy uzywa ktos telefonu z GPS jako rejestrator trasy podczas biegania,
    > jezdzenia rowerem itp ?

    Ja używam podczas jeżdżenia rowerem, telefon to Samsung Omnia i900 z
    Windows Mobile 6.1, trzymam go na kierownicy w uchwycie rowerowym. Dane
    są wysyłane na żywo podczas jazdy. Wszystko działa OK ale przed każdą
    jazdą trzeba ściągnąć dane a-gps bo inaczej czeka się kilka(naście)
    minut na złapanie fixa. No i bateria nie wytrzyma dłużej niż 2 godziny,
    trzeba na wszelki wypadek wozić ze sobą drugi telefon lub baterię w
    razie potrzeby kontaktu (ja wożę drugi służbowy).

    --
    Marcin P.

  • 14. Data: 2011-09-26 16:49:57
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-26 17:51, Pszemol pisze:
    > "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message

    > To ciekawe, bo wersja MyTracks dla iPhone ma bardzo złe opinie
    > użytkowników.

    a może to sa różne wersje?
    a może każdy ma inne oczekiwania od aplikacji tego typu?

    No i jak już mówisz, że 'złe opinie' to mógłbyś je zacytować.

    Endomodo testowałem i nie potrzebuję połowy funkcjonalności tego pakietu
    - mam na mysli tą całą część społecznościową, nie lubię, gdy ktoś mnie
    śledzi i guzik mnie obchodzą kto ile przejechał/przebiegł.

    Wolę aplikację niezależną, która dostarczy mi prócz śladu na mapie i
    mozliwości jego eksportu do różnych formatów, również statystyki ogólne
    oraz wykres predkosci i wysokosci w funkcji czasu.
    Wystarczy mi historia trzymana na telefonie i ew. export do moich map
    google lub (kiedy i komu ja chce) podzelenia sie ze znajomym przesylajac
    mu linka do konkretnego sladu i statystyk.

    Nie biegam z telefonem (bo to nie za bardzo wygodne) - a podczas jazdy
    na rowerze nie muszę pobijać kolejnych rekordów swoich bądź znajomych -
    jeżdżę turystycznie (czyli na długich dystansach a nie po torze
    wyścigowym :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2011-09-26 16:53:33
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-26 18:45, Marcin P. pisze:

> [...]
    > trzeba na wszelki wypadek wozić ze sobą drugi telefon lub baterię w
    > razie potrzeby kontaktu (ja wożę drugi służbowy).

    No ale nie musisz miec przeciez caly czas wlaczonego ekranu.

    U mnie rejestracja sladu spokojnie dziala dluzej niz 13godzin
    (+wykonanie dod. telefonów czy wysylania sms)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2011-09-26 18:07:43
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 10:44:49 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > BTW - czy ktoś używał tego programu do zjazdów na nartach?

    Używałem - tak sobie.
    Traktuje to wyłącznie jako ciekawostka.
    Na dłuższą metę niewygodne - już lepiej skorzystać ze stoku z
    odpowiednią infrastrukturą do pomiarów lub skorzystać z pomocy
    kolegi.

    --
    AL

  • 17. Data: 2011-09-26 19:26:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j5qafm$bas$1@inews.gazeta.pl...

    > a może to sa różne wersje?
    > a może każdy ma inne oczekiwania od aplikacji tego typu?

    Może... napisałem tylko że to ciekawe że mogą być tak różne opinie i tyle.

    > No i jak już mówisz, że 'złe opinie' to mógłbyś je zacytować.

    Nie umiem zacytować... Aplikacja "Appstore" nie umożliwia Copy/Paste
    a przepisywać mi się nie chce. Jest tylko 9 opinii z czego 7 daje 1
    gwiazdkę,
    1 opinia daje 3 gwiazdki i 1 opinia z 5 gwiazdkami, pewnie autor aplikacji
    ;-)
    Sumaryczna opinia z tych 9 jest 2 z 5 gwizdek.

    4 opinie dotyczą ostatniej wersji 1.5.0 i jedna z nich, ostatnia, jest taka:
    "App or Total Useless Joke?"

  • 18. Data: 2011-09-26 19:28:32
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Bawiłem się trochę z 'urządzeniem' od play... Dokładność względna, w
    > lasach
    > ciut gorzej.

    Jakim ?

    > Czy funkcjonalne? Dla mnie bieganie z telefonem jest dosyć niewygodne. Na
    > rower nawet można przeżyć, bo i tak cala elektronika jest w plecaku, ale
    > problem jest innym - jako, że to jedno urządznenie to możesz pozbawić się
    > kontaktu w najmniej odpowiednim momencie...

    Czasami tez dobrze miec telefon przy sobie.

    > Tam oj tam oj... FR305 nie jest aż taki drogi (a na pewno tańszy od
    > jakiegokolwiek smartfona który nie będzie doprowadzal cie do kur*cy), a
    > jest
    > duzo wygodniejszy (ot, zegarek + ew. pasek) no i zawsze masz używalny
    > telefon ;)

    FR305 to z 700 zl. Jakis zwykly telefonik z GPs ozna kupic za 300 (nawet
    nowy) a za 200 uzywke. Roznica w cenie wiec
    jest.

    Telefonow jest troche do wyboru : http://www.endomondo.com/download/

    Fantom

  • 19. Data: 2011-09-26 20:19:54
    Od: "Wojciech Rymer" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Fantom" napisał w wiadomości > Witam
    > Czy uzywa ktos telefonu z GPS jako rejestrator trasy podczas biegania,
    > jezdzenia rowerem itp ?
    <ciach>

    Ja korzystam, aczkolwiek nie z aplikacji na Androida, ale na Symbiana,
    dokładniej trochę zapomnianego Sport Trackera. Dokładność jest ok, ale to
    tylko dlatego, że odbiornik GPS to zewnętrzny LD-3W, wszyty w ramiączko od
    plecaka. Oprócz tego pozwala na współpracę z pulsometrem po BT.
    Też jest możliwość "publikowania" swoich treningów via www, i połączenia z
    mordoksiążką.
    Czas pracy na leciwej już E90, to spokojnie kilkanaście godzin. Jako dodatek
    to pobieranie map via Google, dzięki czemu wiadomo gdzie się jest :)
    U mnie wygląda to tak:
    http://www.sports-tracker.com/#/view_profile/Wojciec
    hRymer

    Pozdrawiam
    Wojciech

  • 20. Data: 2011-09-26 20:32:03
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 14:26:12 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
> [...]

    > Sumaryczna opinia z tych 9 jest 2 z 5 gwizdek.

    > 4 opinie dotyczą ostatniej wersji 1.5.0 i jedna z nich, ostatnia,

    Nie do końca jestem pewien, że mówimy o tej samej aplikacji.
    Moja wersja My Tracks to 1.1.9.
    Ocena w markecie to 4.5/5 gwiazdek.

    --
    AL