  • 1. Data: 2015-05-29 12:31:03
    Temat: Użycie kodu odblokowującego od Orange
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Czy ktoś przeprowadzał w praktyce zdjęcie simlocka Orange z Nokii 6303?

    Po trwających ok. 4 miesiące przebojach otrzymałem od Orange kod do
    zdjęcia simlocka z Nokii 6303. Aby było lepiej, przysłali 2 kody...

    Jeden to ciąg 15 cyfr, drugi to ciąg 20 cyfr. Instrukcja ściągnięcia
    locka przesłana przez opiekunkę Orange:

    NOKIA - INSTRUKCJA ZDJĘCIA BLOKADY:
    #pw+KOD (ciąg cyfr)+1#
    Kod do NOKII należy wpisać bez karty SIM lub z kartą ORANGE,
    ? Litera P pojawi się po 3-krotnym, szybkim wciśnięciu gwiazdki (*)
    ? Litera W pojawi się po 4-krotnym, szybkim wciśnięciu gwiazdki (*)
    ? Znak + pojawi się po 2-krotnym, szybkim wciśnięciu gwiazdki (*)
    Uwaga! kodu nie należy wpisywać więcej niż 2 razy !!!

    Obojętne, którego ciągu użyję - 15 cyfrowego, czy 20 cyfrowego - efekt
    będzie identyczny? Po co są dwa ciągi?

  • 2. Data: 2015-05-29 15:38:40
    Temat: Re: Użycie kodu odblokowującego od Orange
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 29 May 2015 12:31:03 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Obojętne, którego ciągu użyję - 15 cyfrowego, czy 20 cyfrowego - efekt
    >będzie identyczny? Po co są dwa ciągi?

    Wpisz najpierw ten krótszy (15) i obserwuj jaki będzie komunikat
    zwrotny. Jeśli: ograniczenia telefonu zostały zdjętę lub sim
    restriction off to znaczy że simlock został zdjęty i raczej na pewno
    ten kod 20 cyfrowy potrzebny nie będzie. Włóż wtedy sim inną niż
    Orange czy będzie telefon ją przyjmował.
    Natomiast jeśli po wpisaniu kodu będzie coś w stylu code error to
    wpisz ten 20 cyfrowy i obserwuj jaki będzie komunikat tak samo jak w
    przypadku tego 15 cyfrowego.
    Jeśli w obu przypadkach będzie błąd kodu to 3 raz bym już nie próbował
    bo to ostatnia próba będzie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-05-29 20:13:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    dizel wrote:

> [...]
    > przypadku tego 15 cyfrowego.
    > Jeśli w obu przypadkach będzie błąd kodu to 3 raz bym już nie próbował

    Ok, więc zadziałał ten pierwszy, piętnastocyfrowy kod, ale nie od razu.
    Tzn. w instrukcji przesłanej przez "opiekunkę" Orange jest BYK.

    Zamiast

    #pw+KOD (ciąg cyfr)+1#

    powinno być

    #pw+KOD (ciąg cyfr)+7#

    Czyli zamiast +1# na końcu powinno być +7#

    Niby prawie to samo, a robi zasadniczą różnicę...

  • 4. Data: 2015-06-01 10:33:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-29 o 12:31, Poldek pisze:

    > Czy ktoś przeprowadzał w praktyce zdjęcie simlocka Orange z Nokii 6303?
    >
    > Po trwających ok. 4 miesiące przebojach otrzymałem od Orange kod do
    > zdjęcia simlocka z Nokii 6303. Aby było lepiej, przysłali 2 kody...

    Mi w Nokii N95 zdjęli zdalnie choć przyszedł jakiś kod. Zobacz czy nie
    jest ściągnięty?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-06-01 21:07:46
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Mi w Nokii N95 zdjęli zdalnie

    Proszę Cię, zmień zestaw tabletek. Koniecznie.

  • 6. Data: 2015-06-02 10:19:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-06-01 o 21:07, Tomek pisze:

    > Proszę Cię, zmień zestaw tabletek. Koniecznie.

    Sam zmień ... chyba że nie wiesz o czym tu się pisze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-06-02 12:17:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-02 o 10:19, Chris pisze:

    > Sam zmień ... chyba że nie wiesz o czym tu się pisze.

    Spokojnie, nie pogryźcie się ;)

    Może Tomkowi chodziło o to, że N95 to rok 2006, model na Symbianie, i ma
    się nijak do nieco nowszej NK 6303 bez systemu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2015-06-02 13:03:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-06-02 o 12:17, Adam pisze:

    > Spokojnie, nie pogryźcie się ;)
    >
    > Może Tomkowi chodziło o to, że N95 to rok 2006, model na Symbianie, i ma
    > się nijak do nieco nowszej NK 6303 bez systemu.

    Wiem ale można niektóre usługi aktywować kodem systemowym, nie wiem jak
    w starej Noki ale być może też się da.

    Poza tym opisałem jak u mnie to było, czyli biuro Orange > Złożenie
    decyzji o zdjęciu simlocka > kasa > czekanie 2 dni i przyszedł SMS że
    już po blokadzie która została zdjęta kodem systemowym.

    Takich kodów jest pełno:

    http://komorkomania.pl/25875,kody-serwisowe-w-telefo
    nach-nokia

    więc nie widzę problemu żeby był jakiś własny ukryty do deaktywacji
    jakiegoś parametru.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-06-02 16:24:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 02 Jun 2015 13:03:03 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    onach-nokia

    >więc nie widzę problemu żeby był jakiś własny ukryty do deaktywacji

    Dla mnie to mało wiarygodne, być może telefon w ogóle nie miał
    simlocka bo i w Orange się takie coś zdarzało i na odczepkę tak
    odpisali.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-06-02 19:16:32
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Może Tomkowi chodziło o to, że N95 to rok 2006, model na Symbianie, i ma
    > się nijak do nieco nowszej NK 6303 bez systemu.

    Chodziło mi o to, że NIE MA FIZYCZNEJ możliwości zdjąć zdalnie simlocka z
    jakiegokolwiek telefonu. Nigdy i nigdzie.
    I to Chris nie wie o czym pisze.